The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/printthread.php 207 get_post_attachments



Волво Клуб - България
Bi-fuel Метан - Филтър - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Общ технически форум (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Газ (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- Thread: Bi-fuel Метан - Филтър (/showthread.php?tid=16112)



Bi-fuel Метан - Филтър - evgeniev71 - 03-06-2013

Привет,
Някой знае ли къде се намира филтъра за метана на коли с фабрична (заводска) уредба. Става въпрос за V70, S60 или s80 2002-2006 година.

   


Re: Bi-fuel Метан - Филтър - nikistk - 03-13-2013

До колкото знам не е само един ще трябва да проследиш цялата инсталация че нашите газаджии са зле подготвени.
Е има и изключения които аз не познавам. :?
Ако някой колега познава такива той ще ти е от полза.Съжалявам :oops:


Re: Bi-fuel Метан - Филтър - bouns - 03-14-2013

Здравей,
Аз съм с такова волво и всички газаджии които обиколих твърдят че няма филтър......... в момента ми преработват заводската метанова уредба, на тукашна, защото всички се изгавриха с тази кола, вкл. Мото Пфое - НИКОГА НЕ СИ ОСТАВЯЙТЕ КОЛАТА ТАМ, моята я бяха карали до Перник! Съвет ако отскоро караш колата, иди да ти сложат обикновен филтър и си го сменяй редовно, защото така може да си спестиш моите перипетии - фабричната уредба е страхотен кеф Smile Аз съм с уредба Виали.


Re: Bi-fuel Метан - Филтър - nikistk - 03-16-2013

Не съм чувал за каквато и да е газова без филтър поне един.
Айде помпата може да се приеме че няма да се затлачи с мизерия.
Но за ижекторите си трябва иначе лошо.Така мисля де Big Grin


Re: Bi-fuel Метан - Филтър - bouns - 03-18-2013

Фабричния метан на Волво има утаечници за маслото от компресора. Когато регистрирах колата в Кат на оригиналния талон имаше записани 5 съда, а колата има 3 бутилки - реално тези 2 имат функцията да събират ако масло от компресора попадне. И трябва да се чистят когато се мерят бутилките на техн. преглед. И аз самия не съм голям разбирач казвам само с какво съм се сблъскал. Сложиха ми уредба която да мога да поддържам в България. Нямам думи просто ще повторя, че от фабричното по-добро няма, но да има къде да се обслужва........