04-07-2013, 11:27 AM
Здравейте колеги! След дълго ходене по мъките и около 100 часа четене в интернет реших да разчопля сам под капака. Двигателя е 1.8 бензин с BRC пълна инжекция.Проблема е следния: След работа на газ паленето е със страшна клизма. Понеже инжекциона пали винаги на бензин , не съм имал никакви съмнения в газовата система.Прегледах изправноста на горивния регулатор но, той се указа здрав. Двигателя имаше симптомите на задавен, палеше след около 5-6 секунди въртене.
Докато работи на газ, извадих маркучето което идва от изпарителя взима вакум от колектора до дросела и установих че от него духа газ която напрактика влиза в смукателните колектори. След гасене на двигателя газта продължава още около 15 сек. което е достатъчно да измести кислорода от там и следващото палене да е доста трудно.
Не разбирам от работата и устройството на изпарителя и незнам дали е нормално от въпросното маркуче да излиза газ. Мисля че не е. Подлежи ли на ремонт този изпарител или трябва да се сменя с нов? И ако са някави скъсани мембрани то продават ли се нови и дали това може да се направи в не лабораторни условия?
Докато работи на газ, извадих маркучето което идва от изпарителя взима вакум от колектора до дросела и установих че от него духа газ която напрактика влиза в смукателните колектори. След гасене на двигателя газта продължава още около 15 сек. което е достатъчно да измести кислорода от там и следващото палене да е доста трудно.
Не разбирам от работата и устройството на изпарителя и незнам дали е нормално от въпросното маркуче да излиза газ. Мисля че не е. Подлежи ли на ремонт този изпарител или трябва да се сменя с нов? И ако са някави скъсани мембрани то продават ли се нови и дали това може да се направи в не лабораторни условия?
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!