The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нова газова уредба

#11
Здравей колега, на повечето големи мотори при над 3500об./мин. впръсква и малко бензин. На моя Нисан Примера с 2.0 мотор като сложих миналия месец газ Ланди Ренцо точно това ми обясниха газаджиите, че понеже е газов инжекжцион и да няма пад на мощността във високите обороти впръсква и бензин. Допитах се и до мой познат пак с голям мотор 2.0 но хлОпел 136к.с. и той я газифицира заедно с мен, но сложи газ Романо, и при него също на високи обороти му впръсква бензин.
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#12
Всичко при мен се оправи. Big Grin Явно преди ,когато не сипвах по много бензинец :oops: и нещо по поплавъка е клаясало и от там отчета се беше прецакал.Налях догоре резервоара покарах така 1 седмица ,яко каране-на газ и всичко по компа се възстанови.Показва си колко бензин имам горе-долу с точност,вече не се смалява отчета,а и разходомера спрямо това което и аз смятах от пълна до празна бутилка си ми показва перфекто. Как ви се струва разход на газ 11 извънградо и 12.5 градско? Газмена ми беше споменавал за едно прекъсване на ниски заради свещите и затова беше обогатил газта,но аз смених свещите и сичко е пушка,да ходя ли да ми я понамести или да си пердаша така?Сигурно и защото съм автоматик малко повечко ми отчита.
Reply

#13
Честита придобивка Дани83!

Относно поплавъкът ти, може и там където е търкал редовно да са се поизносили пистите му, и за това да показва каквото си иска. На баща ми Вектрата е така като падне под 20л и незнам какво да очаквам като паля. На два три пъти дори отказа да запали на бензин. Добре че на газ запали за да иде да зареди.
Това че газменът ти е обогатил сместта в ниските заради прекъсването според мен е имало ефект 10-20км. След това бензиновият комп си е намалил бензиновото време и те ти на добра смес/въпреки това обогатяване/. Според мен отиди да я видят пак. Може да се наложи да я пипнат само там където са обогатили преди.
Относно разхода ти зависи как си я карал. Аз сега по празниците минах 195-196км с 18.04л газ. От тях 140 извън градско останалото селско и по черни пътища нали съм си рибар. На извън градското колата бе пълна и пътят бе: гр. Кърджали/през с. Горски Извор/-> Пловдив-> АМ Тракия/до отбивката за Цалапица/ тук съм карал с окло 130кч/ч -> гр. Стамболийски. Колата бе пълна/жена деца пълен багажник с рибарските такъми/и климатикът не е изключван. Сега съм с нови гуми Фулда екоконтрол ХП 195/55/15/газо-и бензино-спестяващи уж :lol: /та може и от това да е. Ако разходът ти на газ е около 1-1,5л по- голям от този който е бил на бензин е ОК. В интерес на истината разходът наистина ми спадна с малко, сравнен със старите гуми/Мишлен ХП премаси пилот 195/55/15/

Джимвиртуоза,

Ланди Ренцо си е марка ама защо така са направили във високите. Обикновено газаджиите го правят това при бавни рейки/обикновено това са най- евтините/.Защото при високи обороти на бавната рейка не и достига времето да отваря и затваря, и остава полу- отворена/или затворена ама сместта се омазва по този начин. По този начин газаджиите си измиват ръцете.
Нали не трябва да връщат клиенти, а просто трябва да им вземат парите.
Това за падът на мощността, и впръскването на бензин, ако ми го бяха казали на мен щях да ги удуша преди да са си затворили устата!
Опелът на баща ми е Вектра Б Х20ХЕВ 136магарета. Като слагаха ГИто хората бяха коректни и казаха, че ще има спад с не повече от около 5%/ако мога да ги цитирам "тези около 5% може да ги усетиш само на дино"/. Действително няма разлика между газ и бензин. Тогава дадохме 1800лв но до ден днешен сме ги търсили само за смяна мембраните на изпарителя в момента ГИто е на над 100х км. Сега от време на време гледам и аз как е но това е откак намерих крака за софта/нали трябва да се човърка нещо и да се изцапам иначе ме хваща секлета :lol: /
Reply

#14
Здравей колега del, да ти кажа честно, и на мене ми се стори доста странно да се мешат двете горива. Но човека си го каза с техни си термини, по спомен каза, че на японските коли на някой модели слагали и ..сега ще те излъжа какво беше ама май спомена за масло някакво, нещо за клапаните беше, не мога да се сетя, наистина, даже може в момента и глупости да пиша, но ми го обясняваха на елементарен език, ама помня ли ... иначе до сега съм направил с Нисана към 2000км на газ. За сега да чукам на дърво няма проблем. Но че впръсква бензин, съм чувал и чел и за други коли специално японски поне по форуми, е не да се движи все едно на бензин, но пуска съвсем леко и то на високи обороти, над 3500об./мин. Но щом и на моя приятел с хлОпела и на него са му казали, че на високи обороти впръсква бензин... не знам. Не ми е това специалността и не съм много навътре в нещата.

п.с. между другото и Волвара и той е с Ланди Ренцо фабрично, но като гледам неговия изпарител и този на Нисана Smile, Голиат- Волво и Давид- Нисан Smile, не знам защо така Smile
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#15
Здравей Джимвиртуоза,

Ами те по принцип изпарителите за ГИ са си мънички. Иначе единствените изпарители за конвенционални АГУ, които съм виждал със що годе малки размери
са на Заволи-ГЕС100 и Тартарини-Г79/мисля, че беше модела/, и двата са ел.
Относно маслото за клапаните Тва според мен е мижи да те лажим. От личен опит- с три коли на газ/двете с конвенционална АГУ и Опела е с ГИ/, мога да заява, че проблеми с клапани колите не са имали!
Т.е. според мен липсата на това масло не води до прегарянето на клапани. А дали помага не знам!
Имам колега с Ланди Рензо ЛСИ плюс мисля, че е модела, а колата е Мазда . Ще питам при него как е положението с допълнителното впръскване на бензин.
Reply

#16
Здравей колега del,

да значи правилно съм позапомнил нещо, точно за клапаните ставаше въпрос, че прегаряли. Да, човека спомена, че на някой модели слагали такова масло, като на микра примерно и П12 нисана примера. На мене не ми сложиха защото нямало нужда, моята е П11. Но за бензина не е единтичен случай. Всеки който съм питал ми е казвал, че на много високи обороти впръсква и бензин и то не само с такава газова, т.е. различни марки газови.
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#17
del Wrote:................. газаджиите го правят това при бавни рейки/обикновено това са най- евтините/.Защото при високи обороти на бавната рейка не и достига времето да отваря и затваря, и остава полу- отворена/или затворена ама сместта се омазва по този начин. По този начин газаджиите си измиват ръцете.
/

Аз бих казал "бавни дюзи", а не бавни рейки, но по естество съм съгласен. По тази причина реших да дам повече пари, но да монтират нещо качествено. В противен случай, действително трябваше да се направят настройки, така, че като колата усети, че не и стига да "цръцне" и малко бензин - а то не и стига във високите обороти. Според мен проблема идва от там, че в сервизите за газови уредби, в стремежа си да постигнат по-ниска цена към клиента, спестяват част от информацията :evil: . Аз съм бил свидетел на следното - оферират "изпилена" цена, монтират ГИ и после във високите обороти, толкова не и стига, че сама минава на бензин :roll: . След това звъннахме в сервиза, казахме, че е наш човек и се разбрахме. Даже пратиха новите дюзи, върнахме им старите + парички за разликата разбира се Wink и всичко е ОК.

jimvirtooza Wrote:...........................Всеки който съм питал ми е казвал, че на много високи обороти впръсква и бензин и то не само с такава газова, т.е. различни марки газови.

Тук категорично съм на мнение, че е въпрос на настройка на ГИ ............... при мен в момента няма такова нещо и колата е перфектна.
В момента в който пожелая обаче можем да "пипнем" настройките и да почне да впръсква и бензин и то не само във високите обороти. Ноооо както казват препатилите хора - не ремонтирай нещо, което си работи.

Поздрави
"Добрите шофьори имат следи от насекоми по страничните прозорци"- Walter Röhrl
Reply

#18
Да и този вариант го има за ниската цена. За моята ми взеха 1120 лв. Ако бяха сложили онова за маслото щеше да излезе 1350лв., но не се наложи. А и до сега не съм я карал на обороти над 3500об./мин. Е изфорсирвал съм я да я видя как се държи, но се брои на едната ми ръка. А и със 110км/ч съм под тези обороти.
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#19
При въпрос от моя страна докато ми слагаха газовата, дали неможе да ми откачи бензиновата помпа да не върти напразно ми обясни, че ако го направи ще съсипе газовото, защото бензина охлаждал нещо си, и така или иначе трябва да си върти помпата. При един приятел с доста по мощна кола, каза, че над определени обороти в цилиндрите впръсквало и по малко бензин.... а аз проблем с борда нямам, защото компа на газовата е вързан към ОБД-то и черпи инфо в реално време... за сега грижи нямам.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#20
Лепер,

Помпата се оставя с цел безопасност/при кофти ситуации да не оставаш без мощност/
Пример: представи си какво става при изпреварване ГИто да реши да мине на бензин/защото газта не му стига/, ама ти вече си клъцнал помпата, и тя докато подкачи/да не говорим ако някой/и инжектор/са с наслоения от бензина и не затварят добре/ Confusedhock:
Тогава неохлаждането на инжекторите/вероятно за тяхното охлаждане са ти говорили/ ще е бял кахър!
Аз понеже съм още по сейфти настроен та колите на брат ми и на баща ми ги барнах/казах им на ГИтата да обръщат от бензин на газ при намаляване на оборотите, а не както си бяха при вдигането им-т.е. изпреварване, влизане и излизане от кръстовища/ Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)