05-13-2013, 02:08 PM
Здравейте колеги, както казах тези дни се сдобихме със красавица S60 (не съм качил снимки, защото нямаше кога да я приведем във приличен за снимане вид ) и ето го първият сериозен проблем.
ГИ е Zavoli и проблемът се изразява в това, че не тръгва на газ; т.е. пали на бензин и не се превключва сама на газ, в момента, в който се цъкне бутона, лампичката на газта започва да мига и трябва да вдигне над 3к оборота, за да "прехвърли" на газ. след 15-ина секунди започва да пищи и прехвърля пак на бензин. Днес жената я е водила на газаджия (официален представител на Zavoli) и са ѝ казали, че компютъра отчита температура 110 градуса в изпарителя и затова въпреки че свети лампата на газта си работи на бензин. Сложили са външен датчик, за да пробват дали е датчика за температурата и после са ѝ казали че е заминало ECU-то. Ново ECU = 1000 лв, но в същото време ѝ предлагат да сменят някои неща в т.ч. ECU, предполагам и изпарител и още разни неща за 720 лв. Газаджията ѝ е казал, че преди правил някакво шунтиране с уговорката да се сменя ръчно газ/бензин, тъй като автоматичното спирало да работи. Не можел да го направи сега това шунтиране, защото нямал някакви части. Според мен в общи линии са се опитали да я нагърбят защото е жена и очакват да се съгласи с вскичко, което кажат. За съжаление аз не мога сега да излизам от работа, за да ходя по сервизи и наляво- надясно. Търсачката в момента не работи за да потърся тук има ли някой с такъв ГИ, а и нямам абсолютно никакви знания в тази област. Ако можете да бутнете едно рамо с информация относно това ECU, само такова ли трябва да е, има ли някакви алтернативи, това с шунтирането реално ли е, опасно ли е и т.н.... в общи линии всяка информация ще ми бъде полезна. Благодаря предварително.
ГИ е Zavoli и проблемът се изразява в това, че не тръгва на газ; т.е. пали на бензин и не се превключва сама на газ, в момента, в който се цъкне бутона, лампичката на газта започва да мига и трябва да вдигне над 3к оборота, за да "прехвърли" на газ. след 15-ина секунди започва да пищи и прехвърля пак на бензин. Днес жената я е водила на газаджия (официален представител на Zavoli) и са ѝ казали, че компютъра отчита температура 110 градуса в изпарителя и затова въпреки че свети лампата на газта си работи на бензин. Сложили са външен датчик, за да пробват дали е датчика за температурата и после са ѝ казали че е заминало ECU-то. Ново ECU = 1000 лв, но в същото време ѝ предлагат да сменят някои неща в т.ч. ECU, предполагам и изпарител и още разни неща за 720 лв. Газаджията ѝ е казал, че преди правил някакво шунтиране с уговорката да се сменя ръчно газ/бензин, тъй като автоматичното спирало да работи. Не можел да го направи сега това шунтиране, защото нямал някакви части. Според мен в общи линии са се опитали да я нагърбят защото е жена и очакват да се съгласи с вскичко, което кажат. За съжаление аз не мога сега да излизам от работа, за да ходя по сервизи и наляво- надясно. Търсачката в момента не работи за да потърся тук има ли някой с такъв ГИ, а и нямам абсолютно никакви знания в тази област. Ако можете да бутнете едно рамо с информация относно това ECU, само такова ли трябва да е, има ли някакви алтернативи, това с шунтирането реално ли е, опасно ли е и т.н.... в общи линии всяка информация ще ми бъде полезна. Благодаря предварително.
S60 '02; 2.0T + ГИ Zavoli