07-23-2017, 09:12 AM
Колеги какво милите за подмяната на пластмасовите тръби и гумените маркучи на турбото, съответно с алуминиеви тръби и силиконови маркучи?
Гледам, че шведският производител http://do88.se на тези аксесоари предлага няколко варианта.
1- Силиконови маркучи само на високото налягане преди интеркулера. https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-v7...hoses.html
2. Подмяна на всички маркучи и тръби https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-s6...pipes.html
3. Подмяна на всичко в т.ч. и интеркулера. https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack-...00-07.html
Съответно и разликата в цените е значителна, вариант 1 излиза около 150 лв, вариант 2 около 800 и вариант 3 около 1700.
Вариант 3 лично за мен е безсмислен. Колебая се между вариант 1 и 2 и не заради парите, а дали има смисъл.
В описанието пише, че тръбите са с по-голям диаметър и от там по добра работа на турбото.
Аз честно казано мислех да се спра само на вариант 1, но понеже не обичам да правя половинчати работи се чудя дали да не избера вариант 2.
Някой има ли опит в подобна подмяна?
Гледам, че шведският производител http://do88.se на тези аксесоари предлага няколко варианта.
1- Силиконови маркучи само на високото налягане преди интеркулера. https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-v7...hoses.html
2. Подмяна на всички маркучи и тръби https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-s6...pipes.html
3. Подмяна на всичко в т.ч. и интеркулера. https://www.do88.se/en/artiklar/bigpack-...00-07.html
Съответно и разликата в цените е значителна, вариант 1 излиза около 150 лв, вариант 2 около 800 и вариант 3 около 1700.
Вариант 3 лично за мен е безсмислен. Колебая се между вариант 1 и 2 и не заради парите, а дали има смисъл.
В описанието пише, че тръбите са с по-голям диаметър и от там по добра работа на турбото.
Аз честно казано мислех да се спра само на вариант 1, но понеже не обичам да правя половинчати работи се чудя дали да не избера вариант 2.
Някой има ли опит в подобна подмяна?