Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Здравейте! От известно време почнах да се оглеждам за S60 II, но много се колебая в избора си на двигател. Подкарах d3 163кс, понеже такива се продават и се намират на пазара, но все се замислям за по-големия d5 (примерно 215к.с. AWD, e не е задължително да е AWD, но за мен си е +). Интересуват ме мнения относно d3/d5 и в частност - автоматици, понеже това ми е основното изискване. Предполагам, че няма кой знае каква разлика в разхода, а усещането/вървенето на d5 ще е видимо по-добро? Като поддръжка или известни проблеми също може мнение.
Лошото е, че не намирам в момента в България някакви обяви за D5, та да се кача и да я покарам. Намерих само една, но е 245к.с. Р-дизайн и е 30к, а на мен ми се иска да е макс 25к. Kато гледам цените в немското mobile, мисля че е добре като бюджет.
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Разгледай тази тема:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://mail.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=41185">http://mail.volvoclub-bg.com/forum/view ... =8&t=41185</a><!-- m -->
Имай предвид, че D3 има голямо значение кои години гледаш - дали ще е 4 или 5 цилиндъра, съответно има и сериозни разлики в мощността. Иначе ако ще взимаш R-design сравни го с друг модел, за да прецениш дали по-твърдата возия ти е по вкуса.
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Благодаря за линка към темата, разгледах коментарите в нея. Като цяло предпочитам да не е R-design колата, а до колкото разбрах - няма някаква сериозна разлика между D3 (163) и D5 (205 / 215) (2010г. - 2013г.). С 4 цилиндъра не искам, оглеждаме се за двигатели с 5.
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Какво мислите за тази - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.autoscout24.com/offers/volvo-s60-2-0-boite-auto-gps-xenon-led-full-garantie-1an-diesel-red-021cdd61-3559-cc17-e053-e350040a9f63?cldtidx=14">https://www.autoscout24.com/offers/volv ... cldtidx=14</a><!-- m --> ? Разбрах, че струва около 1000-1200 лв. докарването, ако се използват услугите на хора, които се занимават с внос на коли чрез платформа.
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Изглежда прилично, но няма подгрев на седалките, навигация (явно има допълнителна де, така или иначе оригиналнатане е особено добра, а картите последно са обновявани май 2016, бащицата построи десетки километри магистрали от тогава ), което означава и че няма High Performance Multimedia... Вече зависи дали държиш на такива неща. За мултимедията мисля, че дори да е само High Performance Sound пак ще подкарва музика от USB и стрийм от телефон (Spotify).
Иначе горе долу толкова излиза докарването, стига да намериш читав човек за работата, че те са малко несериозни.
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Ще трябва да почна да се оглеждам май и за бензинови двигатели.. нещо не намирам много коли.
Posts: 66
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: V60 D5 AWD
Здравей колега,
От 2 месеца съм с V60 2010 година D5 205 коня AWD. За конкретно сравнение на D3 и D5 не мога да ти кажа нищо, но D5 AWD е много яко нещо. Колата при нормално каране не вдига повече от 1800 оборота, малката турбина дава оцезаема разлика в ниските обороти. Също така само D5 има спортен режим на скоростите, който като го избера направо ме хваща страх как върви. Тази година нямаше голям сняг да тествам качествено AWD, но при заснежени пътища подавам газ и колата просто наема, никакви лампи за DSTC не светят.
Разхода ми в София е не по-малко от 10/100, а при D3 с предно според мен няма да минава 8/100.
Това е от мен, което мога да споделя.
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Благодаря, колега! В интерес на истината, от снощи почнах да разглеждам и V60. По принцип не съм фен на комбита, но това изглежда наистина много красиво. При липса на читави S60-ки, мисля да разширя диапазнона на търсене и да гледам и за тях.
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
0
Здравей,
Като човек минал по твоят път мога да ти пожелая само търпение. Аз гледах обявите в Германия 2 месеца.. Накрая си харесах, платих и сега чакам автовоза да пристигне . Аз първо исках S60, после V60, накрая просто избрах едно S60, което отговаря на повечето ми желания за гарантиран произход, реални километри и поне някои необходими екстри.
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Какво мислите за d4 181к.с., който е с 4 цилиндъра и го слагат от 2014+? Четох, че е много по-икономичен и е достатъчно пъргав (колкото и d5 205-215к.с.), но пък не съм карал такъв и предполагам ще е по-тих, отколкото 5 цилиндровите му братя. Днес карах няколко модела d5 205-215к.с. и много ми допаднаха като звук/усещане!
|