Posts: 95
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
LouisCyphre Wrote:relaksa Wrote: Каква е тази българска мания кола на ГАЗ немога да ги разбера тези хора Ако нямаш приход за Бензин изобщо не я купувай
Колега, имам приход за бензин, но предпочитам да го давам за други неща, а нафтова печка не ми се кара повече в живота. Отделно, че газта вреди много по-малко на околната среда, а от мръсния въздух го ядем всички ние и нашите деца. Ако говорим за какво нямам приход - за жалост нямам приход за Tesla или друг сериозен електромобил. И все пак, ако не плануваш да плащаш разходите за гориво на някой, не е добра идея да коментираш избора му на гориво.[/quote]
АЗ карам ХЦ90 2.5 ТУРБО от 14 години ( Може би преди всички вас тука) и вече е на почти 700000км едва ли на ГАЗ колата ще изкара до толкова
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Спора е абсолютно безсмислен. Всеки си има глава на раменете, а и не всичко е пари.
ex XC90
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
Quote:Ако говорим за какво нямам приход - за жалост нямам приход за Tesla или друг сериозен електромобил.
Има още време докато електромобилите станат "сериозни", включително и Тесла. Нещата като цяло се развиват в правилна посока, но засега електромобила е набутване/гъзария. Кое е и къде е представителството на тесла в България. Нали колегите не си мислят че тези коли не се повреждат, при условие че половината е само електроника а другата половина са батерии и ел.двигатели, и малко за купето и седалките.
ХС90 с 3,2 литровия мотор е добър избор. Аз бих препоръчал след 2009 година.
Дали е 2,5Т5 или 3,2 литрова или V8 мотора, разхода е много подобен, което е нормално при условие че една и цъща енергия е нужна да се местят еднакви маси от мотори с аналогично КПД. Е, разлика все ще има но няма да е повече от 2-3 литра реално. Динамиката е отделен въпрос. Препоръчвам 3,2 литровия, защото както вече се спомена е много изчистен мотор с минимални разходи за подръжка.
Късмет
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 8
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
0
Здравейте отново,
Търсенето продължава, но наскоро ме посъветваха да избягвам 2.9 bi turbo мотора. Има ли някаква причина, някакви основни често срещани забележки и проблеми по този мотор?
Не дърпайте дявола за опашката, за да не установите, че не го дърпате за опашката!
Posts: 445
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
11
Горд собственик на: XC90 V8 Sport
Тъй като и аз като теб търсяс XC90ка, да споделя малко от наскоро наученото.
Ако е автомат, 2.9 мотора се куплира само с 4 степенен такъв, който е на GM (нямам идея дали има с ръчни скорости). Това е най-скапаният автомат при XC90 и е препоръчително да се избягва. А като оставим на страна здравината му, от чисто практична гледна точка.. 4 скоростна кутия на автомобил 2003-2006, не мерси.
Аз лично изобщо не съм се интересувал от този мотор и нямам достоверно инфо, но отново от конструктивна гледна точка.. турбо компресорът който не е вечен и е скъпа част тук е умножен по две. А и не само той. Трябва и кулерите да са два, турбо пътища и т.н. Аз лично ако имам би турбо мотор и замине едното турбо.. луфт, задрали перки и т.н. все приятни неща.. бих сменил/ремонтирал и двата компресора. Иначе получаваш неравномерен мотор. Левите цилиндри се надуват на 1 бар, десните на 0,8.. примерно. Все едно някой V образен мотор да губи компресия и да свалиш само лявата глава, щот има духнала гарнитура.
Това си е лично мнение, но аз лично първоначално въз основа на горните съображения + в последствие разбраното за 4 степенната кутия изобщо ме отказаха дори от любопитство да гледам подобни обяви.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2021
Reputation:
0
(02-11-2018, 08:11 PM)che4ef Wrote: Quote:Ако говорим за какво нямам приход - за жалост нямам приход за Tesla или друг сериозен електромобил.
Има още време докато електромобилите станат "сериозни", включително и Тесла. Нещата като цяло се развиват в правилна посока, но засега електромобила е набутване/гъзария. Кое е и къде е представителството на тесла в България. Нали колегите не си мислят че тези коли не се повреждат, при условие че половината е само електроника а другата половина са батерии и ел.двигатели, и малко за купето и седалките.
ХС90 с 3,2 литровия мотор е добър избор. Аз бих препоръчал след 2009 година.
Дали е 2,5Т5 или 3,2 литрова или V8 мотора, разхода е много подобен, което е нормално при условие че една и цъща енергия е нужна да се местят еднакви маси от мотори с аналогично КПД. Е, разлика все ще има но няма да е повече от 2-3 литра реално. Динамиката е отделен въпрос. Препоръчвам 3,2 литровия, защото както вече се спомена е много изчистен мотор с минимални разходи за подръжка.
Късмет
Здравей! Защо е препоръката, Волвото точно с този двигател, да бъде след 2009 г. Ориентирал съм се към модела, точно с този двигател и всякаква информация ще ми бъде полезна.
Благодаря предварително!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
3.2 мотора гори почти двойно спрямо D5, за сметка на това върви значително по малко. Това е мотор който има един основен недостатък - няма турбина.
При слагане на газова уредба започват мъките, понеже в България понятието кадърен газажия е мираж, св започва едно сменяне на свещи, бобини и какво ли още не.
Защо си го причинявате?
Ако ще е бензин търсете си 2.5Т,. Т5 и V8.
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Няма значение това с годината!
Разликата м/у 3,2 238 коня и 243 е малка не само като коне.
Карах първият 8 години без никакви проблеми при това с газова уредба(висок клас).
Най-евтиният мотор от към обслужване - има един пистов ремък и две ролки.
ex XC90
|