Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
(01-18-2019, 01:17 PM)rudizl Wrote: Супер, благодаря много за показното и за линка Ще си купя и ще пробвам.
П.П.: Имам и едно дремелче с накрайници за полиране, може да пробвам с него как ще се получи.
Дремелчето на много ниски обороти, иначе става мазало.
ex XC90
Posts: 183
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2017
Reputation:
2
Горд собственик на: Xc90
(01-20-2019, 06:19 PM)zorba Wrote: (01-18-2019, 01:17 PM)rudizl Wrote: Супер, благодаря много за показното и за линка Ще си купя и ще пробвам.
П.П.: Имам и едно дремелче с накрайници за полиране, може да пробвам с него как ще се получи.
Дремелчето на много ниски обороти, иначе става мазало.
Ще пръска пастата или?
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
(01-20-2019, 06:47 PM)rudizl Wrote: (01-20-2019, 06:19 PM)zorba Wrote: (01-18-2019, 01:17 PM)rudizl Wrote: Супер, благодаря много за показното и за линка Ще си купя и ще пробвам.
П.П.: Имам и едно дремелче с накрайници за полиране, може да пробвам с него как ще се получи.
Дремелчето на много ниски обороти, иначе става мазало.
Ще пръска пастата или?
Не само, високите обороти загряват пастата, съхне и може да надраска материала.
ex XC90
Posts: 183
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2017
Reputation:
2
Горд собственик на: Xc90
01-21-2019, 05:45 PM
(This post was last modified: 01-21-2019, 05:45 PM by rudizl.)
Благодаря за обяснението, аз така или иначе не мислех да го ползвам на високи обороти, ни някой по-рано спомена, че употребата на дремел като цяло не е добра идея, та реших да питам[emoji16]
Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
По принцип полиращите машини работят на ниски обороти.
ex XC90
Posts: 513
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: May 2018
Reputation:
14
Горд собственик на: XC90 V8 Executive'06
Колеги, това са просто едни лайсни, а не преден капак на американска лимузина за да ви трябват полиращи машини - облепяте добре, взимате вълнено парцалче с малко паста на него и с няколко търкания трябва да има ефект...
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >>
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
01-22-2019, 01:59 AM
(This post was last modified: 01-22-2019, 02:14 AM by che4ef.)
Колеги няма нужда от дремели и друга тежка артилерия. Ivobivo е прав.
На снимката с червено е очертана лайсната, която беше на петна и други подобни. Първо взех една шкурка 400 и минах с нея. После с 800 и последната с 1000. Накрая минах с една полираща паста. Внимателно и малко повече търкане в зоната където са предните гуми. Работата стана като за изложба. Даже не знам дали като нова колата е изглеждала така.
Лятото, когато правя моите лайсни на прозореца ще започна с шкурка размер 1000 после 1500 или 1800 (не се сещам за размера) и за огледален блясък 3000. Накрая една полираща паста и работата трябва да стане перфектна. Дано да има време.
Всичко според мен трябва да е на ръка и това не е бърза работата. Като се правят такива детайли отнема много, много време. Зависи от състоянието разбира се. Затова тука из канадско в бутиковите "студия за автомобили" където само турбо газарите с маклараните, фераритата, ламборджинитата и поршетата ходят, цената за едно такова цялостно излъскване и почистване на автомобила с кожата и всичко може да мине 1000 - 1500 долара. Работата е много пипкава и неблагодарна. Имаше едно момче при нас което си беше направил фирма и сам си работеше. Ходеше и почистваше коли като почистване на интериора с обиране на прахта без много много да се задълбочава, лъскане с течна вакса отвън - пълната програма - цената беше около 150 кинта. Нещо обикновено. Правеше ги много добре. Той ми ги разправя тези неща за студиата.
Единственото, което мога да кажа като мнение за сега е да не се използват никакви машини за лайсните.
Поздрави и късмет
А междувременно докато някои хора си правят лайсните аз трябваше да махам задните седалки, за да мога да се насладя на ето тази гледка в пълния и блясък. Петната от "по-добре да не знам от какво" не се виждат и именно заради тях и мириса им се наложи тази операция. Ето насладете се и вие. Сигурен съм че колегите с две и повече деца ще оценят гледката. След едно такова чудо нищо вече не е невъзможно.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
01-22-2019, 01:00 PM
(This post was last modified: 01-22-2019, 01:05 PM by Stanchoni.)
(01-21-2019, 06:26 PM)zorba Wrote: По принцип полиращите машини работят на ниски обороти.
Всъщност е точно противоположното, но не това е същественото в момента.
За тези които имат притеснения и се затрудняват каква паста да изберат ще препоръчам нещо необичайно.
Вземате груб вълнен парцал и пастата ви за зъби от банята и сте вие. ;-)
После изплаквате с вода и забърсвате с кърпа от микрофибър и това е всичко.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
(01-22-2019, 01:59 AM)che4ef Wrote:
А междувременно докато някои хора си правят лайсните аз трябваше да махам задните седалки, за да мога да се насладя на ето тази гледка в пълния и блясък. Петната от "по-добре да не знам от какво" не се виждат и именно заради тях и мириса им се наложи тази операция. Ето насладете се и вие. Сигурен съм че колегите с две и повече деца ще оценят гледката. След едно такова чудо нищо вече не е невъзможно.
Мисля си от известно време да направя същото, защото имайки в предвид какви ги твори моя 3 годишен трохогенератор...
Какво ли ще намера под седалките незнам. Само да не е някоя непозната цивилизация.
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
(01-22-2019, 04:13 PM)Tisho Wrote: (01-22-2019, 01:59 AM)che4ef Wrote:
А междувременно докато някои хора си правят лайсните аз трябваше да махам задните седалки, за да мога да се насладя на ето тази гледка в пълния и блясък. Петната от "по-добре да не знам от какво" не се виждат и именно заради тях и мириса им се наложи тази операция. Ето насладете се и вие. Сигурен съм че колегите с две и повече деца ще оценят гледката. След едно такова чудо нищо вече не е невъзможно.
Мисля си от известно време да направя същото, защото имайки в предвид какви ги твори моя 3 годишен трохогенератор...
Какво ли ще намера под седалките незнам. Само да не е някоя непозната цивилизация.
Трудно ли се свалят?
Че детето повърна миналата седмица и не се знае до къде са щетите.
ex XC90
|