The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABS за VOLVO S40 MK1

#11
Е! Най после успях ( проста работа, ама като не знае човек!) . Тишо! Промяна НЯМА! Т.е. както " каза" не е от abs- a. И? К,во да правя?
Reply

#12
Имах подобен проблем на моето S60.
Като теб, започах със спирачна помпа, обезвъздушаване и смяна на спирачна течност -> нищо...
Звъннах на сервиз за ABS-и,  момчето обясни че най-вероятно е блокирало някое от буталата на механичната част на ABS модула.
Още каза че не подлежи на ремонт и да си потърся нов или втора употреба.
Намерих един модул, спазарихме се, и като тръгнах да го купувам си викам....
Я да й набия кучките на тази кола .... И така .... Гаааааз ... Спирачки .... Гааааз ... Спирачки... 5-6 пъти ....
И  ЧУДО ..... Всичко се оправи .... педала се вдигна .... и така от половин година .....
Не смених модула ....

Поздрави ...

И успех ...
Reply

#13
Да, най после успях. Нооо и без ABS- а промяна няма?! Вече не зная какво повече може да се пробва?!
Reply

#14
Въпроса тук е с откачена букса ще диагностицираш ли механичен проблем в клапанното тяло?

1. Спирачни маркучи (да се раздуват при натискане на педала);
2. Теч на спирачна течност от където и да е (разпада налягането, но очевидно спирачната течност ще намалява - лесно за диагностициране);
3. Спирачна помпа;
4. Тялото на ABS-a;
5. Серво (има случаи в които сервото прави проблем и симптомите са точно такива, като да има въздух в системата. Не съм срещал кола са такъв проблем на живо, но съм чел в sweedespeed-a за XC90. За други модели нямам идея. Даже някви пичове, май бяха Американци са изкарали ремонтен комплект о-пръстенчета и не знам си какво за смяна, понеже ATE нямат никакви ремонтни варианти. Само ново серво).

Обхождайки точките една по една и задрасквайки проблемите които са лесни за диагностициране, при положение, че в първият пост май беше написал, че помпата е сменена/ремонтирана аз директно бих пробвал с друг блок на ABS. При условие че всичко друго е ок и колебанията са между блок на ABS и серво.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#15
Iago колега:
1. Повечето процедури изброени от теб съм пробвал:
 Помпа сменена с нова
Предни маркучи нови ( задните са ОК)
 Поредна смяна комплект помпа и серво (не нови, но работещи)
 От многократното обезвъздушаване спирачната течност практически  нова.
Откачане на цялата букса на ABS- а и проба - ефект никакъв!
 Просто не виждам какво повече мога да пробвам? Освен нов добър съвет или препоръчан " истински" спец. майстор?
Reply

#16
Ще го капиша пак.. с откачена букса на АБС-а ще изолираш ли механичен проблем в клапанното тяло на ABS-a? Тишо, добре те посъветва, но според мен това е валидно само ако проблема на ABS-a e в електрическата част. Ако колата беше моя, щях да си потърся ABS-втора ръка.. в най-лошият случай ще изгориш със 100-200лв, но според мен проблема ти е точно там. Колега по-горе потвърди, че е ял същият *бахур*, аз също съм го ял преди 10тина години, само че с Ауди.

И най-дълбокият специалист да намериш, ако проблема е механичен в ABS-a, нищо категорично не може да ти каже освен "Според мен блока ти е за смяна".

Решението е твое.. Smile
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#17
Да? Очевидно ще се сменя блока. Благодаря ти.
Reply

#18
Information 
(09-02-2019, 08:02 AM)iago Wrote: Ще го капиша пак.. с откачена букса на АБС-а ще изолираш ли механичен проблем в клапанното тяло на ABS-a? Тишо, добре те посъветва, но според мен това е валидно само ако проблема на ABS-a e в електрическата част. Ако колата беше моя, щях да си потърся ABS-втора ръка.. в най-лошият случай ще изгориш със 100-200лв, но според мен проблема ти е точно там. Колега по-горе потвърди, че е ял същият *бахур*, аз също съм го ял преди 10тина години, само че с Ауди.

И най-дълбокият специалист да намериш, ако проблема е механичен в ABS-a, нищо категорично не може да ти каже освен "Според мен блока ти е за смяна".

Решението е твое.. Smile
Да, по тоя повод да питам и.....( намерих абс)  съвместим ли е такъв от VOLVO V40 комби1998, но... дизел с моето Волво s40, бензин 1999г.?
Reply

#19
Виж/дай им номерата. Иначе предполагам Тишо може да помогне тук със съвместимостта и софтуерната част. Трябла ли, не трябва ли после да се програмира, ала-бала.

На времето на А6цата не трябваше, ама не ги знам тия 40 колко са умни.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#20
(09-02-2019, 08:02 AM)iago Wrote: Ще го капиша пак.. с откачена букса на АБС-а ще изолираш ли механичен проблем в клапанното тяло на ABS-a? Тишо, добре те посъветва, но според мен това е валидно само ако проблема на ABS-a e в електрическата част. Ако колата беше моя, щях да си потърся ABS-втора ръка.. в най-лошият случай ще изгориш със 100-200лв, но според мен проблема ти е точно там. Колега по-горе потвърди, че е ял същият *бахур*, аз също съм го ял преди 10тина години, само че с Ауди.

И най-дълбокият специалист да намериш, ако проблема е механичен в ABS-a, нищо категорично не може да ти каже освен "Според мен блока ти е за смяна".

Решението е твое.. Smile
Позна iago! Проблема е механичен. За жалост от дизел не става. Търся бензинов. И не, не е нужно " обучение" . Поздрави.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)