10-10-2019, 07:28 PM
Колага е произведена 2001-ва година. 2016-та са сменяни свещи, същата година е сменена ламбда сонда, 2017-та беше сменен имобилайзер, същата година ако не се лъжа е сменяна бензиновата рейка заради теч на гориво.
Изброявам само нещата които биха могли да имат отношение към проблема.
От няколко месеца колата не иска да пали. Понякога пали двигателя и известно време работи нормално, със забележката, че пали от втория път. Понякога не иска изобщо да запали.
Свещите са купувани от МП. Имобилайзера е сменян там. Бензиновата рейка не зная къде е сменяна.
Автомобилът се намира в София.
Не зная има ли значение, но кода на модела е P2.
При едно от запалванията, на които присъствах, докато двигателя беше още студен, при натискане на газта двигателя увеличаваше оборотите до 1500-1700, там се задържаше с леко притрисане за... субективно между една и три секунди, след което продължаваше да увеличава оборотите. При загряване на двигателя това "задържане" стана почти незабележимо. Достигане на пълната работна температура не можах да изчакам.
Подобно поведение имаше когато сменихме ламбда сондата, но тогава държеше много дълго на 1500-1700 оборота - поне десетина секунди. И го правеше и на топъл двигател.
Има ли някой от София, който има зарчето, който би изчел колата, ако успеем да я докараме? Какви грешки дава. Някакви идеи от какво може да се държи така странно?
Изброявам само нещата които биха могли да имат отношение към проблема.
От няколко месеца колата не иска да пали. Понякога пали двигателя и известно време работи нормално, със забележката, че пали от втория път. Понякога не иска изобщо да запали.
Свещите са купувани от МП. Имобилайзера е сменян там. Бензиновата рейка не зная къде е сменяна.
Автомобилът се намира в София.
Не зная има ли значение, но кода на модела е P2.
При едно от запалванията, на които присъствах, докато двигателя беше още студен, при натискане на газта двигателя увеличаваше оборотите до 1500-1700, там се задържаше с леко притрисане за... субективно между една и три секунди, след което продължаваше да увеличава оборотите. При загряване на двигателя това "задържане" стана почти незабележимо. Достигане на пълната работна температура не можах да изчакам.
Подобно поведение имаше когато сменихме ламбда сондата, но тогава държеше много дълго на 1500-1700 оборота - поне десетина секунди. И го правеше и на топъл двигател.
Има ли някой от София, който има зарчето, който би изчел колата, ако успеем да я докараме? Какви грешки дава. Някакви идеи от какво може да се държи така странно?