Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2020
Reputation:
0
Здравейте колеги! Минлата седмица направих покупка на волвото. 2009 г. D5 и 185 к.с.. Вече е обслужена със смяна на вихрови клапи и термостат + нормалните се консумативи - ремъци, помпи и мсало.
Колата в МП е хванаха на 255 хил. км чрез записана последна грешка в края на август 2019, което ме радва някъкси, след като очакчвах да е поне на 300. Появи се проблем, сутрин няма проблеми, но поработи ли малко, след тва няма тръгване, педала на газта до дупка, повече от 1000 об. не иска. След малко някък си се закрепи и поне се кара, въпреки, че няма ряз както беше преди, явно влиза в авариен режим. В МП ми казаха - дефектирал ЕГР = ~1000 лв. Казах да не го сменят. От там ми го изключиха от буксата и ми казаха, че колата е в авариен режим и няма да има ряз - както си и стана но ще върви. Посъветваха ме (дадоха ми визитка) да отида да ми изключат софтуерно ЕГР клапана.
Утре ми предстои да я регистрирам, че не съм свършил още тази работа. Питането ми е, ремонтират ли се тоя тип ЕГР клапани - заслужава ли си и дали със софтуерното изолирване ще се оправи вървежа на колата?
Също има записани грешки по ел. часта. разни машинки по вратите, но още не съм стигнал и до тях.
Благодаря Ви много предварително. Много се радвам на колата за 200 км, които съм й навъртял и нямам търпение да я запокарам за по-дълго време
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Първото нещо е старателно и внимателно почистване на EGR-а.
И на моето XC90 правеше такива номера преди две години, но след почистване не се е сърдил скоро. 70к км. От когато го чистих за последно.
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2020
Reputation:
0
Здравейте отново. Изолирахме ЕГР софтуерно, но не му е слагана ламаринка. Колата работи 50-60 км и записа пак някаква грешка и пак кюф-кюф и трудно развива обороти и не е нормално като цяло, но предполагам като се зачете ще си покаже пак.
Друг върпос, преди дни в МП ми смениха вихрови клапи и термостат, след това я обслужих на друго място -от тогава насам колата е карана не повече от 100 км и забелязох че има пяна в разшерителния съд на антифриза, в щеката маслото няма следи от пяна, няма следи и по капачката на маслото за мотора. Въпроса ми е, при отварянето на двигателя за смяната на вихрови клапи в бележката имам и смяна на гарнитура, това същата гарнитура на главата ли е или е друга, и дали може нещо чрез тия ремонти да е попаднало в системата за охлаждане или по-тежкото да ги смесва. Като цяло антифриза изглежда без масло вътре но знае ли човек?!
Благодаря предварително.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Като не четете какво ви се пише...
Първо се пробва с почистване на гадния ЕГР, после с глупостите.
Какъв цвят е пяната? Да не е смесила маслото от кутията с антифриза?
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2020
Reputation:
0
02-20-2020, 06:30 AM
(This post was last modified: 02-20-2020, 06:46 AM by Solti.)
Аз прочетох, но в МП ми казаха, че има механичен проблем с ЕГР и не е ремонтно пригодно, може би не е точно така, но ми поискаха да го сменя. От там се свързах с Волво тюн лайн и го изолирахме. Цвета е розов, като антифриза, поне от това което се вижда от разшерителния съд. По капачката няма пяна, няма и такава пяна в маслото при щеката и при капачката за маслото на мотора.
Може ли да ми препоръчате сериз, където да ми решат проблемите без да плащам луди пари.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
http://volvo-alternative.com/
Щом проблема е механичен, кофтито е, че без EGR и ако няма печка, колата ще загрява мнооооого бавно.
Posts: 165
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
3
Сигурен ли си, че проблемът е само в ЕГР?
Как е филтъра за твърди частици (ДПФ-а)? Има ли го въобще? Ако той е забил симптомите са същите!
Грешките по ел. частта отдавам на слаб акумулатор.
Подхождай внимателно към цялостно премахване на сложни и важни системи като ЕГР, ДПФ, защото при некачествена услуга последващите главоболията може да са огромни!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
По въпроса с розовата охладителна течност прегледай тази тема:
http://volvoclub-bg.com/forum/showthread...#pid311584
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2020
Reputation:
0
Паркирл съм от сряда и ще я карам другата сряда да я четат записната грешка, предполагам и предпочитам грешката да е някой датчик температурен, а розовата пяна да стискаме палци да нещо не толкова скъпо, че ми излезна златно това Волво...
Проблеми с паленето нямам никакви, пали почти веднага дори и при минусови температури, не мисля, че е акомулатор.
|