03-02-2020, 09:30 AM
Здравейте,
Имам един труден за засичане (поне за мен) проблем, двигателя произволно гасне при движение или на празен ход. Няма някаква твърдо изразена закономерност, може да е в спряло положение - при натисната спирачка или на паркинг (D или P) или при движение, при подаване на газ или при движение с cruise control. Може би най-често се получава при отнемане на газ.
Ефекта от угасването при движение най често е цъкане на релета, светване на таблото за няколко секунди след което колата пали сама отново (лампите угасват и двигателя работи), в редки случаи при движение угасва и не успява да запали сама, което води до отбиване и ръчно палене от ключа. Ефекта от угасването при спряло положение е угаснал двигател и необходимост от палене с ключ.
След угасване няма проблеми с паленето впоследствие, колата пали веднага.
Като купих колата миналата година имаше теч на дизел покрай дюзите, заради който веднага я закарах в СуперДизел. След като си я взех забелязах този проблем с угасването. Известно време след това се оказа, че помпата между двете камери на резервоара не работи правилно (спира сама след известно време работа) и смяната и доведе до решаване на проблема. В началото на годината колата мина през сервиз за скоростната кутия и проблема се появи отново, този път не е помпата в резервоара.
Автомобила е Volvo S60 2.4 D5 163кс автоматик, 2003 - нов внос от Италия, по моя преценка автомобила е преживял жестоки издевателства от предишния собственик или вносителя.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, някакви насоки къде да гледам още?
Имам един труден за засичане (поне за мен) проблем, двигателя произволно гасне при движение или на празен ход. Няма някаква твърдо изразена закономерност, може да е в спряло положение - при натисната спирачка или на паркинг (D или P) или при движение, при подаване на газ или при движение с cruise control. Може би най-често се получава при отнемане на газ.
Ефекта от угасването при движение най често е цъкане на релета, светване на таблото за няколко секунди след което колата пали сама отново (лампите угасват и двигателя работи), в редки случаи при движение угасва и не успява да запали сама, което води до отбиване и ръчно палене от ключа. Ефекта от угасването при спряло положение е угаснал двигател и необходимост от палене с ключ.
След угасване няма проблеми с паленето впоследствие, колата пали веднага.
Като купих колата миналата година имаше теч на дизел покрай дюзите, заради който веднага я закарах в СуперДизел. След като си я взех забелязах този проблем с угасването. Известно време след това се оказа, че помпата между двете камери на резервоара не работи правилно (спира сама след известно време работа) и смяната и доведе до решаване на проблема. В началото на годината колата мина през сервиз за скоростната кутия и проблема се появи отново, този път не е помпата в резервоара.
Автомобила е Volvo S60 2.4 D5 163кс автоматик, 2003 - нов внос от Италия, по моя преценка автомобила е преживял жестоки издевателства от предишния собственик или вносителя.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем, някакви насоки къде да гледам още?