06-16-2018, 03:12 PM
Благодаря, помогна ми. Днес смених маслото във въпросния сервиз. Промивка и т.н. Всичко изглежда ОК. Много съм доволен от сервиза.
Поздрави.
Поздрави.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Автоматична ск. кутия AW55-50 - всичко за нея!
|
06-16-2018, 03:12 PM
Благодаря, помогна ми. Днес смених маслото във въпросния сервиз. Промивка и т.н. Всичко изглежда ОК. Много съм доволен от сервиза.
Поздрави.
07-23-2018, 09:09 PM
Здравейте ,от месец имам s60 d5 автомат 131 кс ,смених маслото с 12 л с промивка ,с тотал същата спесификация 3309 и колата върви добре но има леко приритване между 3 и 4 и то най вече на баир ,трябва ли да обслужвам и селеноидите според по разбиращите от мен новака с волво.
08-17-2018, 08:06 PM
Здравейте колеги и аз да споделя Волвото Xc70 2002г. 2.4т тръгнах от Варна по магистралата посока Шумен карах със 120 км в час последните 5 километра със 140 км в час излязох от магистралата и както си карам все едно изключи от скорост, двигателя се форсира но колата не набира.
Спрях чаках 5 мин и тръгнах карах 5-7 кил сменя ск добре единствено ми направи впечатление, че на 4 скорост се изфорсира преди превключване и пак същата работа все едно е на свободна. Маслото смених преди 6000 кл нямах никакви проблеми преди 10 дни пътувах до София и никакви признаци. Някой някъкви идеи. Като мина на диагностика през седмицата ще споделя.
02-08-2019, 06:40 AM
Колеги, при мен се получи следното след частична смяна на маслото( което даже се оказа че изобщо не е такова).Колата започна да рита при превключване от P,R,D.Преди смяната не се усещаше такова ритане.Сипаха ми febi 22806.
04-07-2019, 06:37 AM
Здравейте,
Имам следният проблем с трансмисията на V70 2,5TDI 98/99 год. - автомата по VIDA е W50-42. Проблема е следния - преди няколко дни изведнъж при тръгване започна да приритва яко между 1 и 2 също забелязах, че превключва на по-високи обороти даже някога и към 3000, като позагрее се оправя леко но пак не е като преди. След 1 ден при натоварен режим даже светна лампата на таблото /знака със стрелка/ - спрях веднага загасих и после 20 минути даже не можех да запаля колата, изчаках да изстине и успях да запаля и да се прибера. Незнам дали има общо но освен това преди време лоста започна понякога да не иска да се мести от P и трябва да се натисне бутона Shift Overlook. Маслото не съм го сменял никога - изминал съм към 20 хил км. за 8 год. - преди това незнам. Та ако сменя маслото има ли шанс да се оправи или направо да я карам за скрап. Благодаря за съветити предварително.
04-17-2019, 07:38 PM
Здравейте,
Собственик съм на Volvo v50 2.0 от 2009 година, със 6-степенна скоростна кутия, с опция за ръчна смяна на предавките. Четох в канала, ама така и не успях да дешифрирам какъв е вида на кутията. Така че - моля за упътване какъв е вида ѝ, та да съм наясно... П.п. Смяната на маслото беше наложителна и е направена от Любо в с. Мартен, само за информация
04-17-2019, 08:54 PM
(04-17-2019, 07:38 PM)Reiko_bg Wrote: Здравейте, Би трябвало да е TF80SC, но за да се каже точно ми трябва VIN-a.
06-06-2019, 09:16 AM
Как работи ХИДРОТРАНСФОРМАТОРА в автоматичната скоростна кутия?
https://www.youtube.com/watch?v=CqmgMtph...vyrUtWWJuY
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
06-16-2019, 07:18 AM
Здравейте, и аз от две седмици съм собственик на V50 с двигател D5(D5244Т8 180 к.с.) и AW55-50 и имам същия проблем с ритане/притрисане когато намалям/спирам. Получава се точно като намаля до 30 км/ч (между 30-25 км/ч) Стария собственик, каза, че така е карал две години, на мен ми казаха, че кутията има нужда от препрограмиране. Включва плавно и редуцира предавките, само ритването, което е доста дразнещо и винаги се случва на тази скорост <30км/ч, предполагам 3та към втора няма значение дали намалям рязко със спирачка или сама по инерция на някой наклон. Маслото е сменено преди 20 000 км според стария собственик и фактурата от S.R. Autoservice (07.2017 г.), но във фактурата пише 168 лв 7 литра ATF. Има ли шанс да се оправи със смяна на по-нов софтуер и адаптация или нещата отиват към нещо по-сериозно?
Поздрави, Николай |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |