The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#19
Така братя, вече имаме полуготова газова, чисто механичната част я свърших.
Значи малко равносметка на цените.За 173лв. от магазина си взех следните неща:
-бутика 27л. от тумбестите
-евронивомер от турските понеже според газаджиите няма проблеми с тях и си работят перфектно.В комплекта си му влиза външната зареждачка.
-кутията за бутилката
-тръби медни ф8-1м. и ф6-5м.
-тройник алуминиев
-маркуч за водата за изпарителя 2м. (сега ще си го чукам в главата понеже ми отиде около 60-70см).
-скобички, буренца и прилежащите газови маркучи подарък :lol:
За 17лв. пича ми направи плочката по отвора на дросела и ми заработи и извода за МПХ като така измислихме щуцерите че да са ми удобни после а не да се чудя от къде да си завра ръката.
За 28лв. ремонтен комлект за старото ми Ловато което вече си е чисто ново.
В понеделник от Фобос ми го пускат и във вторник е при мен ключ с вградени емулатори за инжекторите и за ламбда сондата на цена 29лв. + още 5-6лв за куриер и наложен платеж и ще излезе 35лв.
------------------------------------------------
До тук тотал: 253лв.
Преглед още 15лв май че ми казаха там където ги узаконяват и сметката ще излезе около 270лв.
Това става дума без да съм купувал изпарителя а само с подмяна на мембраните, гумичките на клапанчетата и о-пръстените.Ако трябваше да вземам изпарител то той щеше да е или Ловато или БРЦ които са по 120-130лв или с други думи щеше да излезе всичко около 350-360лв.


И сега малко история.
Естествено като първия идиот реших да се направя на гъзар и да си сложа зареждачката при капачката на резервоара понеже шведа е оставил място там а не да си дупча калниците и броните.Голям "полов член" братя, то корите се свалят, че е на шибано място отзад да се бърка... абе не е е много приятно но си струваше усилието, сега поне всичко си е ОК, отваряш капака на резервоара и хоп-кеф ти бенз кеф ти газ.
Бутилката си я взех тумбеста 27л, демек ще събере 21л максимум 22л но пък газ станции под път и над път, да не говорим че кой ли се качва да кара над 150км. без да спре да пие по кафе на някоя бензиностанция.Монтирах си я в ляво в джоба който се получава вътре и си влиза плътно.
Тръбата до отпред заедно с двата кабела за клапана и за нивомера естествено по съвет на газаджия ги прихванах долу по пода към снопа с тръбички за спирачките.Имах желанието да ги пусна вътре кабелите но човека ме заби с аргумента че ако успея да смачкам газовата тръба то неминуемо ще прекъсна и кабела за клапана отзад което автоматично означава че се спира притока към изпарителя.Но пък смачкам ли газовата тръба това ще ми е последната грижа понеже там са и спирачките значи работата е мнооооого дебела.Естествено си пуснах и маркуч към пода където излизат тръбата и кабелите които са наврени в него и този маркуч е вързан към кутията и дори да изтърве газ нивомера или да му сработи защитата то всичко ще излезе навън.
И сега следва интересното.Кой беше, кой беше тоя който по-горе ми вкара мухата да навра изпарителя под бушоните и въздушния филтър.Малиииии ама колко псуване отнесе не е истина, ако го е сърбяло малко като сяда днес да знае че е било от мен Big Grin Голяма шитня, голям зор и много псуване ей хора но стана.Така обаче ми трябваше парче 20см маркуч от магистралата и около 35-40 до парното, много къс път следвателно все пак и по-малки загуби, не че голям келепир ама все пак...И вЕрно обаче гадината мръсна, постоянно циркулира топла вода през радиатора (благодаря на колегите по-горе че ми казаха това и че не си срязах двата маркуча а смо свалих единия и си сложих две парчета нов по размер).
Та така, сложих и плочката, закачих й маркучи и всичко и сега остана само кабелажа като мисля във вторник всичко да е вече ОК или в сряда най-късно и отиваме на преглед да ми издадат паспорт на бутилката (уредбата).
Сега първи впечатления от газовата без газ :lol:
Никаква разлика в работата на бензин, ама абсолютно никаква, нито в обороти нито във вървене нито в положението на педала при определена скорост или каквото и да е друго.Колата я карх по маршрут който минавам много често извън града и градско и знам как си върви.Ако не я бях слагал аз плочката въобще нямаше да разбера че е пипано нещо под капака.
Продължението след няколко дена до пълната газификация.
V40 B4204S '97
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)