09-16-2011, 06:43 AM
Няколко поредни проби, средно по около 5-600км пробег и сметката пак се движи някъде там 10,3-10,66/100 газ.Реших да видя какво ще стане ако карам колата по-икономично и не я "стресирах", изпреварвания по-плавно, скорости до към 90-100 максимум, не я настъпах в баирите да гоня скорост а просто да си се катери спокойно.При пробег от около 640км. ми свали разхода под 10, точно по сметки е 9,7/100 газ.
Единствения проблем ако може да се нарече проблем е в ключа и то си го има още от след монтажа, тъп ключ ама тъп колкото си иска.Не си помни настройките на обороти на автоматично минаване на газ които съм му задал и си обръща на 3000, въпреки че трябва да пали на бензин а след това да обръща на газ като му щукне и пали на газ а не на бензин и това го хванах защото сутрин като е студена по някога върти да речем секунда повече а не като да завъртиш и веднага да запали.Като го погледнах ключа той си бил решил че ще пали на газ въпреки че изрично е на автоматичен режим.По същия начин я сработи емулатора на лабдата я не, като реши и кове на 0,45 а като се побърка и си шава оная ми ти сонда...
Майната му,сега така я карам но имам схемите на емулатори и просто трябва да ми остане малко време да си ги направя и да ги сложа като ще се използват отделни блокове за инжекторите, за ламбдата и нормален ключ.Хубаво си виках аз че 2в1,3в1 и 15в1 е тъпа комбинация ама реших да ползвам модерните технологии.
Единствения проблем ако може да се нарече проблем е в ключа и то си го има още от след монтажа, тъп ключ ама тъп колкото си иска.Не си помни настройките на обороти на автоматично минаване на газ които съм му задал и си обръща на 3000, въпреки че трябва да пали на бензин а след това да обръща на газ като му щукне и пали на газ а не на бензин и това го хванах защото сутрин като е студена по някога върти да речем секунда повече а не като да завъртиш и веднага да запали.Като го погледнах ключа той си бил решил че ще пали на газ въпреки че изрично е на автоматичен режим.По същия начин я сработи емулатора на лабдата я не, като реши и кове на 0,45 а като се побърка и си шава оная ми ти сонда...
Майната му,сега така я карам но имам схемите на емулатори и просто трябва да ми остане малко време да си ги направя и да ги сложа като ще се използват отделни блокове за инжекторите, за ламбдата и нормален ключ.Хубаво си виках аз че 2в1,3в1 и 15в1 е тъпа комбинация ама реших да ползвам модерните технологии.
V40 B4204S '97