The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Хайде да си "сглобим" газова

#25
Няколко поредни проби, средно по около 5-600км пробег и сметката пак се движи някъде там 10,3-10,66/100 газ.Реших да видя какво ще стане ако карам колата по-икономично и не я "стресирах", изпреварвания по-плавно, скорости до към 90-100 максимум, не я настъпах в баирите да гоня скорост а просто да си се катери спокойно.При пробег от около 640км. ми свали разхода под 10, точно по сметки е 9,7/100 газ.
Единствения проблем ако може да се нарече проблем е в ключа и то си го има още от след монтажа, тъп ключ ама тъп колкото си иска.Не си помни настройките на обороти на автоматично минаване на газ които съм му задал и си обръща на 3000, въпреки че трябва да пали на бензин а след това да обръща на газ като му щукне и пали на газ а не на бензин и това го хванах защото сутрин като е студена по някога върти да речем секунда повече а не като да завъртиш и веднага да запали.Като го погледнах ключа той си бил решил че ще пали на газ въпреки че изрично е на автоматичен режим.По същия начин я сработи емулатора на лабдата я не, като реши и кове на 0,45 а като се побърка и си шава оная ми ти сонда...
Майната му,сега така я карам но имам схемите на емулатори и просто трябва да ми остане малко време да си ги направя и да ги сложа като ще се използват отделни блокове за инжекторите, за ламбдата и нормален ключ.Хубаво си виках аз че 2в1,3в1 и 15в1 е тъпа комбинация ама реших да ползвам модерните технологии.
V40 B4204S '97
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)