10-23-2012, 05:52 PM
При колите с обикновена газова ако загасиш колата без да минеш на бензин преди това останалата газ в колекторите и изпарителя "издиша" през въздушния филтър. Метана е по лек от въздуха и се събира по тавана, пропан бутана е по-тежък се събира на пода, вентилацията обикновена е на тавана и не го изсмуква, а го мести към места на "завет". Когато за деня 500 коли оставят по 100 грама газ и той се натрупа на места бързо се достига запалима смес.
Фабричните газови са на течна газ, няма изпарители, катализатора доизгаря остатъците в ауспуха, имат следене на клапаните от компютъра, контрол с ламбда сонда. С фабрична газова няма изтичане, но при обикновената газова гасенето на газ и недоизгарянето на празен ход при липсващ катализатор винаги отделят газ.
Фабричните газови са на течна газ, няма изпарители, катализатора доизгаря остатъците в ауспуха, имат следене на клапаните от компютъра, контрол с ламбда сонда. С фабрична газова няма изтичане, но при обикновената газова гасенето на газ и недоизгарянето на празен ход при липсващ катализатор винаги отделят газ.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Volvo V40 1997, 2.0