The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
драстична разлика в разхода

#9
Karlsson Wrote:Сега ще ти дам пример как изнасилих газовата на мойта кола която също е конвенционална, идеята беше да видя какъв разход ще ми даде.Понеже съм й свикнал че градско ми гори към 12 и малко отгоре според зависи, то сега като застудя просто палих на бензин и след 10 секунди обръщах на газ въпреки че беше студена, говорим сутрин и след като е стояла че доволно да изстине.И така само градско каране, след последното свършване на бутилката заредих 15л. газ и карах докато пак по същия начин умре на 2500об/мин по начина който описах а именно на студен мотор.Изминах 107-108км като след това забиваше муцуната след 2500об/мин. което показва че е духнала газта.Така че ето разход от 14/100 при студен мотор, след това си подгрявах и карах на бензин докато отлепи леко стрелката и тогава обръщах на газ по познатата схема с 15л. газ като колата мина около 117км или с други думи разхода си падна на малко под 13 някъде.
Това да гори 25/100 газ не е възможно, трябва да е смрад ама смрад на ауспуха.
След като е центрован изпарителя и всичко е както трябва то единствения вариант е да не може да се хване как работи в различните режими което също не е логично но практиката не го изключва.При стационарна настройка с газ анализатор уж всичко е ОК но на практика не е точно така и се налага настройка в движение и с опитване и нагаждане да се уйдурдиса (много ме кефи и тази думичка :lol: ). Подмяната на мембраните и гумичките на клапаните почти винаги помага но ако се подменят с оригинални до колкото в България може да се разчита на тази дума, отделно трябва да се провери и работата на кантарчетата да не запират някъде и т.н. Впрочем за мембраните съм слагал на Ловатото което ми е сега на колата а преди това на другата мембрани които са български и на вид, цвят и вкус са същите но работата на изпарителя се променя драстично като чисто нови отидоха в кофата и сложих нови "италиански" може би правени зад великата китайска стена или в съседния гараж но никакъв проблем.Проблемите пък на този изпарител с малките обороти и от там влошаване на работата му се оправят за 1,50лв. срещу нова пружинка за чувствителността а не някаква си от химикал или подръчна каква да е, тя също брутално на работата във всички режими.За Ланди нямам идея как стои въпроса понеже съм карал с Ловато и БРЦ но симптомите са сходни при всички.

... Мхмм
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)