The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 916 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 916 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CarPC във VOLVO-то или как мечтата се материализира

В купто:
Отляво по прага вървят всички захранвания:
[Image: 031702092.jpg?r=0]
Използвани са оригинални букси. Една 14 пинова и една 3 пинова. Даже, 3 пиновата може да не я познаете, коя е нова Smile За голямата, то е ясно - нямаше достатъчно място да я закача до останалите.
[Image: 031688181.jpg?r=0]
Е, запълнил съм я на 100%. Тази снимка е отпреди да започна.
[Image: 031702097.jpg?r=0]
3 кабела отиват до подлакътника, където ще има USB зарядно за телефон и съм си пуснал един резерван, в случай че ми скимне там да навра USB HUB или нещо друго. Останалите си продължават нагоре покрай CEM, като са на прилична дистанция от него, после по един кабелен канал зад таблото (което бе свалено за да се получи както трябва) и стигат до дупката по средата.

Откъде идват всички тези кабеляци подяволите?!?
Ето от тук:
[Image: 031688174.jpg?r=0]
Табло с бушони от друга кола.
[Image: 031688173.jpg?r=0]
В предишния пост съм показал схемата. Малко съм я доразвил, но като цяло това ще е. 2 релета ще се наложи да се сложат и те отиват къде - на REM Smile Има си достатъчно свободни гнезда за целта. Идеята е накрая всичко да изглежда сякаш е монтирано в завода.

А сигналните кабели вървят в средата на автомобила:
[Image: 031702095.jpg?r=0]

[Image: 031702094.jpg?r=0]
Там има 4 USB-та, 2 AV-та, 1 VGA, 1 AUX (за микрофона), 1 GPS антена.
Като едно USB отива в подлакътника със закачено за него Bljuetooth 4.0 у-во,
Едно USB отиова до волана, където ще бъде закачено онова дистанционно на SONY, което съм показал по-рано в темата.
Едно USB отива директно и само за тъч панела на екрана
И едно USB е за хъб, който ще вградя в кухината зад щоричката до касетофона. Там ще има и кард рийдър (отново вграден) и все още се двоумя за волтметър. В общи линии ще си направя такова чудо:
   
, но съобразено с мястото зад щоричката.



Малко по 2-рия акумулатор:
[Image: 031702104.jpg?r=0]
От шината непосредствено след основния акумулатор през 80А бушон и 10 квадрата кабел. Кабела би следвало да е ОК до 100А без да топли.
[Image: 031702100.jpg?r=0]
Отива до стабилно реле (120А) и след релето в батерията. Самата батерия е YUASA NP12-12. Демек 12 амперчаса, 12 волта VRLA. Захранването на всички допълнителни консуматори е СЛЕД релето, сиреч при угасен автомобил основния акумулатор остава непокътнат каквото и да става, а когато автомобила работи, двете батерии са двоени за да може малката да се зарежда. Това е изпитан метод, само монтажа в точно този си вид не е проверен, но ... много хора бяха тормозени, много съвети изслушани и би следвало всичко да е ОК.
[Image: 031702107.jpg?r=0]
Масата заминава по 10 кв. кабел до болта на масата на основната батерия.
Иииииии ВОАЛА:
[Image: 031702111.jpg?r=0]

[Image: 031702109.jpg?r=0]
Имаше малък проблем с управлението на това голямото реле. Взел съм си сигнала от алтернатора и съм го закарал до релето. Цъка си всичко 6, обаче понякога на таблото ми светваше лампата за акумулатора. Сега със сигнала от алтернатора цъкам едно малко реленце, монтирано на свободен слот за такова на REM, та чак тогава голямото реле. Вече няколко дни всичко е 6+ Smile

Това, което все още не е направено е да се появи 2-рото табло с бушони и самия комп, опа извинявам се - CD Changer :mrgreen: :geek: :ugeek: :geek: :mrgreen:
Чака се и StartUp/ShutDown контролера и AuxIN-а. Следва окончателно сглобяване и боядисване на движещия се екран и ... ГАЗ

п.п. След монтиране на новото табло с бушони сигурно пак ще има снимки ... Smile


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)