12-11-2006, 04:21 PM
Нещо не си сметнал добре бензина, според мен няма начин да свалиш под 11 градско в София, освен ако не караш като пенсионер, не избягваш задръстванията и не ползваш най вече Цариградско
Зимата е нормално да скочи леко разхода на газ, защото на газ колата загрява маалко по бавно, зимната газ би трябвало да е много пропан и малко бутан, като бутана е по калоричен, лятото трябва да са на кантар, ама кой ги знае кви ги вършат ...цензура...
Аз може да се пробвам да понастроя газовата, ама на Ненчев така му я пипнах че му скочи с почти 2 литра разхода, нищо че вървеше много добре
Иначе при мен без ламбда контрол в момента ми качи разхода поне с 1.5-2литра и то след настройка в БРЦ Дружба, иначе преди настройката със запекъл стъпков мотор ми даваше между 16 и 20 газ градско и минах 2 седмици на бензин докато се наканя да ида да я понастроят, ама май пак ще ходя и вече ще ги накарам да отворят изпарителя и да сменят някое друго клапанче...
По принцип ако не ти се оправи разхода най добре да засилиш сегашния изпарител в мазата и да си вземеш за 60-тина лв Волтран електрически, така поне ще имаш гаранция и като се скапе нещо ще ходиш да ти го оправят без пари. Аз плюх плюх навремето по Волтрана, но освен че беше вакуумен(за карбуратор) и произтичащите от това дребни проблеми си ми даваше разход 12-13 при средно тежък крак, а сегашното БРЦ за 2-ри път се разваля и под 13 и с перо да галя педала не е свалял. Е свали след хубава настройка от хубав майстор, но се задържа така около месец и половина...
Зимата е нормално да скочи леко разхода на газ, защото на газ колата загрява маалко по бавно, зимната газ би трябвало да е много пропан и малко бутан, като бутана е по калоричен, лятото трябва да са на кантар, ама кой ги знае кви ги вършат ...цензура...
Аз може да се пробвам да понастроя газовата, ама на Ненчев така му я пипнах че му скочи с почти 2 литра разхода, нищо че вървеше много добре
Иначе при мен без ламбда контрол в момента ми качи разхода поне с 1.5-2литра и то след настройка в БРЦ Дружба, иначе преди настройката със запекъл стъпков мотор ми даваше между 16 и 20 газ градско и минах 2 седмици на бензин докато се наканя да ида да я понастроят, ама май пак ще ходя и вече ще ги накарам да отворят изпарителя и да сменят някое друго клапанче...
По принцип ако не ти се оправи разхода най добре да засилиш сегашния изпарител в мазата и да си вземеш за 60-тина лв Волтран електрически, така поне ще имаш гаранция и като се скапе нещо ще ходиш да ти го оправят без пари. Аз плюх плюх навремето по Волтрана, но освен че беше вакуумен(за карбуратор) и произтичащите от това дребни проблеми си ми даваше разход 12-13 при средно тежък крак, а сегашното БРЦ за 2-ри път се разваля и под 13 и с перо да галя педала не е свалял. Е свали след хубава настройка от хубав майстор, но се задържа така около месец и половина...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър