The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 ГИ или обикновена?

#11
Предната ми кола беше с ГИ Ланди-Ренцо,карах я шест години,сегашната също.При редовна смяна на филтри и грамотно поставен ГИ никакви грижи.Разликата във вървежа и разхода на газ-бензин,почти няма.С обикновенна газова малко на късмет,имам приятел и няколко познати,които след гърмене смениха дебитомери,въпреки монтираните клапи.Ако можеш да се вмъкнеш ценово слагай ГИ,ако не търси перфектните майстори за уредба(не че за ГИ не трябва да са разбирачи).Предната ми кола ГИ го монтираха в България,като изпълнение много добре,при познат майстор.В последствие обаче няколко месеца ходене по-мъките,софтуерно не могат да го нагласят към колата ,непрекъснато все гаснеше.Преди монтажа никакви грижи,след това се оказа(според майстора),че за смяна е ламбда-сонда,дроселова клапа,обичайните:свещи,кабели,палец,дистрибуторна капачка и т.н.Накрая му теглих една майна,идваше ми жив да го изям :evil: Така,че мисля ме разбра,че майстор не мога да ти препоръчам.Сегашната колица ГИ е монтиран,точно преди да я взема в Италия,вече седем месеца(5000 км.) никакви проблеми.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)