The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 ГИ или обикновена?

#20
Моята е със същия двигател като твоята, с обикновена / конвенционална / АГУ от 7-8 год. или около 280000 - 290000 км вече откакто я имам / само при мен, взех я на 212000 км реални, демек сега е на почти 500000 км колата/, за този период не ми е правила никакви по-сериозни проблеми с газта, имало е около 20-ина гърмежа за целия период горе-долу по спомени, щото много рядко се е случвало, като след смяна на свещи, кабели и дистр.капачка / досега 2-3 пъти съм ги сменял / поне година и нещо не гърми. Свещите преди 3-4 год. при една от смените ги сменихме от 3 полюсни оригинално за тази кола - на 1 полюсни доколкото помня какво ми каза газаджията тогава. От тогава е гръмнала 3 или 4 пъти само, демек много по-рядко от преди това. След гърмеж, отварям капака и нагласям кихалката / гумичката / обратно върху пръстена и всичко е ок. Иначе уредбата е Ловато, със сопотска синя 60 л. газова бутилка на поне 15 год., но според прегледите до преди да ги махнат тая година и според газаджията ми тая бутилка е по-добра от доста нови. Като цяло газификацията с обикновена АГУ не е съвсем безпроблемна за тази кола, с този двигател според мен, но проблемите са пренебрежими - тези които по-горе ти описах, на фона на разликата от около 600 лв. между ГИ и обикн. АГУ при монтирането, ако купуваш АГУ - то, а ако просто го прехвърляш от старата си кола на новата, както аз направих - коментара става излишен - газификацията на волвото ми излезе 100 лв. тогава, предвид че 2 год. преди това купих тази АГУ за предишната си кола - чисто нова уредба за 300 лв. преди 9 год. Това са ми тоталните разходи за газовите ми коли. Като функционални качества - динамични характеристики, разход, работа на двигателя и т.н. обикн. АГУ се предполага и вероятно ще дава по-висок разход в сравнение с ГИ с около 1-2 л / 100 км - колата гори около 12-13 л на 100 км средно през лятото и около 15 на 100 средно през зимата с обикн. АГУ, при 10-11 л / 100 км на бензин при мен. Като работа на мотора и динамика съм повече от доволен - даже след първоначалните настроики ходих да я поскопим малко както се казва, че гореше 18-19 л. на 100 км, но вървеше повече от всякога дотогава дори от на бензин, след намесата се намали малко, но незабележимо ускорението и с около 20-25 км макс. скорост / от 210 км/ч с газта в началото на 190 км/ч сега - колкото е и винаги е било на бензин. Та ти си прецени дали си струва на кола за 1500 лв - колкото струват в момента да слагаш ГИ за 900 лв. който едва ли ще избиеш с тази кола / разликата в пари за 10000 км между бензин и газ е около 600 лв. средно за тази кола /, това значи че трябва да минеш около 15000 км или 1-1,5 год. според пробега ти, за да избиеш вложението за ГИ и след това да усетиш икономия, докато за обикн. АГУ това са около 8000-8500 км или около 8-9 мес. пак според пробега ти. От мен толкова по темата. Извинявам се за дългия пост, поздрави.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)