The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дифузьор - смесителна плочка за 460 B18EP

#7
Айде и аз да се включа малко та да ви разваля приказката!
В18ЕР е моно нали не се бъркам?!?!?!
Та за моно май е най- добре да се сложи смесителят между инжектора и дросела.
Плюс евентуално дистанционна подложка между смесителят и инжектора. Това се прави с цел, когато инжектора е върху смесителят да не му запушва допълнително отвора. Все пак трябва да се провери конструктивно как стоят нещата!
Вижте във форума на Фиат. Там има изкючително много материал точно на тази тема подкрепен и със снимков материал.
Иначе за конвенционална АГУ начините за "дозиране" на газта са или с плочка/смесител/ или с щуцер.
Общото и при двете е че има стеснение на отвора през който преминава въздуха за двигателя. По този начин скоростта на въздуха се увеличава а налягането му пада/сравнено с това преди стеснението на отвора/ и по този начин е възможно подаването/дозирането на газта. Точно след най- тясната част на това стеснение се подава газта. При този тип АГУ "дозирането" се прави в една точка/3000-3500об/. Точка са оборотите при които се центрова АГУто на газанализатор. Но когато излезнеш от сервиза вече нищо не е по начинът по който е било там. Затова са били създадени и следващите по- умни поколения АГУта.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)