02-22-2013, 12:00 PM
Едно време ладовите карбуратори се разделяха на две махаше се една плочка и се слагаше една газова.
Тогава се смяташе за елегантно решение но се оказа че при нормална настройка на ниски обороти
при високите се получаваше една фъфлене на двигателя и бедна горивна смес.Ако я обогатиш високите
се оправят а ниските стават зле.Работата се оправяше след пробиване на карборатора и поставяне на щуцери
ориентирани така както се подава бензина.Да тръгна да ти обяснявам защо бензина се подава по определен
и единтичен начин но всички ДВГ били то инжекционни моно или с карбуратори ще влезем в една спирала
където ще трябва ти преподавам Теория и конструкция на двигателите.Пиеми че някои неща са така и толкова.
Тогава се смяташе за елегантно решение но се оказа че при нормална настройка на ниски обороти
при високите се получаваше една фъфлене на двигателя и бедна горивна смес.Ако я обогатиш високите
се оправят а ниските стават зле.Работата се оправяше след пробиване на карборатора и поставяне на щуцери
ориентирани така както се подава бензина.Да тръгна да ти обяснявам защо бензина се подава по определен
и единтичен начин но всички ДВГ били то инжекционни моно или с карбуратори ще влезем в една спирала
където ще трябва ти преподавам Теория и конструкция на двигателите.Пиеми че някои неща са така и толкова.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
850 2.5 бензин газ