02-22-2013, 08:03 PM
ОК за типа на двигателя- признавам си виноват!!!
Относно хомогенността на сместта и подаването на газта при по- умните АГУта ще ти отговоря на ЛС. Срам ме е че оспамих темата на lsdjustsmile!
Сега по темата:
lsdjustsmile,
При мен смесителят се захващаше към тялото на дросела чрез една уплътняваща алуминиева втулка/ама хич не уплътнява бая хлабава си беше/, а по периферията на самият смесител/дифузьор си имаше 3 болчета разположени на по 120 градуса, за притягане към тялото на дросела.
Та монтажът е силикон уплътняващата втулката пак силикон и смесителят, болчета на който ги затягам до толкова, че да не се изкриви тялото на дросела, и в същото време смесителя да не мърда при работата на двигателя. Защото почне ли да мърда ще започне и да краде въздух, и тогава започват мъките по екпоатациата на АГУто. Внимавай да не прекалиш със силикона и да влезе от вътрешната страна на дроселовото тяло.
Това важи само ако смесителят е за твоят двигател.
Относно хомогенността на сместта и подаването на газта при по- умните АГУта ще ти отговоря на ЛС. Срам ме е че оспамих темата на lsdjustsmile!
Сега по темата:
lsdjustsmile,
При мен смесителят се захващаше към тялото на дросела чрез една уплътняваща алуминиева втулка/ама хич не уплътнява бая хлабава си беше/, а по периферията на самият смесител/дифузьор си имаше 3 болчета разположени на по 120 градуса, за притягане към тялото на дросела.
Та монтажът е силикон уплътняващата втулката пак силикон и смесителят, болчета на който ги затягам до толкова, че да не се изкриви тялото на дросела, и в същото време смесителя да не мърда при работата на двигателя. Защото почне ли да мърда ще започне и да краде въздух, и тогава започват мъките по екпоатациата на АГУто. Внимавай да не прекалиш със силикона и да влезе от вътрешната страна на дроселовото тяло.
Това важи само ако смесителят е за твоят двигател.