The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 916 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност след 3500 оборота

#15
metallista Wrote:Колега Вин Дизел, дай малко повече информация относно разпробиването на дюзите- колата вероятно е вървяла нормално и след даден момент започва да глъхне след определени обороти. Това ли е наложило да разпробие дюзите и съответно какво ти е било налягането на изпарителя преди и след интервенцията? Налягането на изпарителя аз лично не знам от къде се прави по електронен път на газовия инжекцион, освен да го разпробиеш и свържеш с вакум от системата. Снимка можеш ли да пуснеш как ги е разпробил? Аз с триста мъки понагласих газовата, но пак има леки прекъсвания на около 4000, 4500оборота. Газовата карта също ми е интересно какви коефициенти са модифицирани, според новото налягане?

Поздрави!

Здравей колега. За начало казвам се Виктор ако ти е по лесно и удобно да задаваш въпросите си. Налягането го вдигна от самия изпарител видях че е един централен болт точно по средата на изпарителя. Врътна го около един пълен оборот. Поне по лап топа успях да видя че налягането на празен ход е около 1.50 но не помня мерните единици. В натоварен режим на място налягането много падаше до 0.6 след което просто минаваше на бензин. Та това което направи майстора беше въртене на този болт на изпарителя и намаляване на електронното прехвърляне. Тоест когато компа отчете, че ти свършва газта и налягането падне под 0.6 автоматично прехвърля по принцип но при мен се получаваше недостиг на гориво и пак прехвърляше та затова той вдигна налягането и намали числото за прехвърляне от 0.6 на 0.5 ако не се лъжа. Той погледна горивната карта но нищо не пипна по нея. Следващия път ще направя по подробно проучване и ще направя снимки. Относно дюзите по изчисления на компа за 240к.с. дюзите трябва да са с отвор 2.8мм а те бяха 1.9 затова той взе бургия и винтоверт и ги разпроби на 2.5 мм като каза, че не иска да ги прави на максималния размер който го изчисли софта. След това нещо просто цъкна компа на ГИ да се калиброва автоматично като се следват няколко стъпки.
1- един два пъти трябваше да изфорсира до макс обороти
2- трябваше да я държи на 3000об за около 1-2 мин.
След това софта показа, че дюзите били много големи и е възможно проблем с ниските обороти, това преди да пипне каквото и да е по налягането. Въпреки това нямаше проблем с ниските но все още има проблем с крайно високите. В момента си ускорява перфектно ако не и правя кик даун направя ли го след 4500об има леко прекъсване. Ако я натисна преди крайно долно положение си ускорява без прекъсване просто се нуждае от още малко донастройка. Но това ще стане когато може би си отида пак на Плевен. Разлика видях доста голяма като се прибирах към Търново. С по-малко натиснат педал вървеше както на бензин докато преди това трябваше да си я натискам на газ за да върви което ми даваше среден разход по борд 10-11л. по колонка ми даде 8.37 което много ме обърка понеже борда по принцип трябва да показва по-малко а колата да е изхарчила повече, а тук беше обратното. В момента по борд ми даде 8.3 средна скорост беше 95км/ч. и понеже много ми беше весело като гледам и моментния, че с една и съща скорост ми показва 5,6-6л. направих една снимка със постоянна скорост съм на снимката на равна отсечка в лек байр ми вдигна на 6.3,4 До преди това с 10лв. газ минавах 35км градско в момента минах точно 50км с 10 лева тоест и в двата случая бутилката е празна и сипвам само 10 лв. като сега я понатисках доста защото ме кефеше как ускорява и на газ. предполагам ако не я бях юркал така щеше да мине около 60км градско с 10лв. но това е само мисъл която не е потвърдена за сега Smile Днес направих така налях и за 20 лв и ще чакам да видя на колко км ще угасне за газ. До тук съм минал 135км. Извън градско Плевен-Търново средна скорост 95км/ч.
Ами това е за сега от мен ако имате други въпроси питайте.
Поздрави Виктор Wink


Attached Files Thumbnail(s)
   
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)