The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност след 3500 оборота

#21
Колега,мойта дойде от чужбина с ГИ и тука местните газаджий се чудиха и възхищаваха как е монтирано всичко.В този ред на мисли се сетих ,че казаха за газовите дюзи са с по голям дебит за да може да храни турбо моторът.Мисълта ми е дали са ти монтирани правилните барабар с рейката,защото много се пести от части а те са скъпи.Ако си с неподходящи никога няма да можеш да го изфорсираш на газ и да имаш мощност на високи обороти.А това с разпробиването им не съм наясно и за пръв път от вас чувам......... нещо не ми вдъхва доверие този метод!?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
3 Guest(s)