03-19-2013, 08:54 PM
Аз от опит като драйвър и единият от Шампионите с Volvo,ще кажа само едно : Визията,понижението и всичко останало не правят колата стабилна,сигурна и безопасна на пътя,ако нямаме необходимото поведение на пътя.Ако не сме толерантни към останалите участници в движението и АГРЕСИЯТА я проявяваме само по пистите.Именно по пистите да става доказване на най добрият автомобил.
Нека нещата се правят с инжинерно мислене,а не с НАПРАВИ си сам ....
За дабъде създаден един автомобил,както и неговата сигурност,се грижат огромна маса от екипи.Анализи,изследвания и накрая един продукт на пазара.
Фарове,стоп светлини,дневни лайт и други екстрички не правят една кола качествено и спортно тунингована на пътя.
Оптичен тунинг ДА,но не бъркайте в системите,ако това не е по финансовият ресурс и мисленето за сигурността на пътя.
Нека нещата се правят с инжинерно мислене,а не с НАПРАВИ си сам ....
За дабъде създаден един автомобил,както и неговата сигурност,се грижат огромна маса от екипи.Анализи,изследвания и накрая един продукт на пазара.
Фарове,стоп светлини,дневни лайт и други екстрички не правят една кола качествено и спортно тунингована на пътя.
Оптичен тунинг ДА,но не бъркайте в системите,ако това не е по финансовият ресурс и мисленето за сигурността на пътя.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили