The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали след работа на газ Волво В40 БРЦ

#1
Здравейте колеги! След дълго ходене по мъките и около 100 часа четене в интернет реших да разчопля сам под капака. Двигателя е 1.8 бензин с BRC пълна инжекция.Проблема е следния: След работа на газ паленето е със страшна клизма. Понеже инжекциона пали винаги на бензин , не съм имал никакви съмнения в газовата система.Прегледах изправноста на горивния регулатор но, той се указа здрав. Двигателя имаше симптомите на задавен, палеше след около 5-6 секунди въртене.
Докато работи на газ, извадих маркучето което идва от изпарителя взима вакум от колектора до дросела и установих че от него духа газ която напрактика влиза в смукателните колектори. След гасене на двигателя газта продължава още около 15 сек. което е достатъчно да измести кислорода от там и следващото палене да е доста трудно.
Не разбирам от работата и устройството на изпарителя и незнам дали е нормално от въпросното маркуче да излиза газ. Мисля че не е. Подлежи ли на ремонт този изпарител или трябва да се сменя с нов? И ако са някави скъсани мембрани то продават ли се нови и дали това може да се направи в не лабораторни условия?
[Image: wakum.jpg]
[Image: isparitel.jpg]
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)