The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали след работа на газ Волво В40 БРЦ

#6
Според мен единственият начин да вкарва антифриз е през мъркуча за вакуума/този дето си го означил на първата си снимка/. Извади го и запали колата виж дали ще се появи антифриз от него, ако да лошо, ще трябва да търсиш нов изпарител. Ако при изваден мъркуч не тече/сълзи/капе охл. течност. Тогава при изваден мъкуч на вакуума/но затапи откъм смукателния колектор/ опитай да я запалиш и като загрее до раб. температура опитай да превключиш на газ виж дали работи на газ.Да не би изпарителят ти да работи на ниско налягане/като си го разглобил настройката му е изчезнала/опитай да завиеш регул. винт с един два оборота/намира се под черната капачка на изпарителя от втората снимка/. Сигурен ли си, че си сглобил както трябва изпарителя? Да не би да се е събрал конденз в гърнето, и като си форсирал да се е разпушила??? Ел. изпарител не търси. Той е за конвенционални уредби. Твоят е предназначен да държи голямо налягане,и с друг инжекциона няма да работи. Копчето няма как да го преправиш! То служи само за индикация на нивото на газта в бутилката и избора на гориво. Всичко останало се управлява от ЕКУ на газовият инжекцион.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)