The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали след работа на газ Волво В40 БРЦ

#7
На маркуча за вакуума е чисто. Антифриза или нещо което прилича на гъзта кафява пяна излиза от маркуча за газта който влиза във филтъра преди инжекторите. Не ми се струваше логично от камера с по-ниско налягане да влезе антифриз в камера с по-високо налягане но белята е станала за времето в което двигателя е работил на бензин докато загрее и отвори ел. клапана от бутилката, до този момент в редуктора нее имало газ. Би трябвало при това положение ако се задържи работата на газ, да започне обратен процес , вкарване на газ в охладителната система което ще ми попука маркучите. Днес ще се пробвам пак да видя какво мога да измисля.Проблема сега е под мембраната , там има една метална плочка с гумена гарнитура, по периферията на плочката има ръбче което при стягане на вътрешният ред болтове на капака се врязва в мембраната и гарнитурата, така изолира газовата от охладителната част. Това ръбче на няколко места е корозирало. Ако има вариант това да се уплътни със силикон и яко стягане да го направя но ме притеснява ако изпусне пак да не повреди инжектори и маркучи на охлаждане.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)