04-10-2013, 05:36 AM
На маркуча за вакуума е чисто. Антифриза или нещо което прилича на гъзта кафява пяна излиза от маркуча за газта който влиза във филтъра преди инжекторите. Не ми се струваше логично от камера с по-ниско налягане да влезе антифриз в камера с по-високо налягане но белята е станала за времето в което двигателя е работил на бензин докато загрее и отвори ел. клапана от бутилката, до този момент в редуктора нее имало газ. Би трябвало при това положение ако се задържи работата на газ, да започне обратен процес , вкарване на газ в охладителната система което ще ми попука маркучите. Днес ще се пробвам пак да видя какво мога да измисля.Проблема сега е под мембраната , там има една метална плочка с гумена гарнитура, по периферията на плочката има ръбче което при стягане на вътрешният ред болтове на капака се врязва в мембраната и гарнитурата, така изолира газовата от охладителната част. Това ръбче на няколко места е корозирало. Ако има вариант това да се уплътни със силикон и яко стягане да го направя но ме притеснява ако изпусне пак да не повреди инжектори и маркучи на охлаждане.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!