11-17-2013, 04:11 PM
Ами аз освен от разхода няма от какво друго да се оплача от бензиновите двигатели, който съм карал.Дизелаците са доста по-икономични и това сякаш им е едно от много малкото предимства.Като чета тук за какви цени на дюзи става въпрос - ами то цялата икономия от гориво там ще потъне.В Европа не знам как е, но тук в С. Америка дизелаците са по-скъпи, ако ги купиш нови, което си е също един от минусите.Ако не е турбиниран дизелака е мъка на вървеж.Карах Опел навремето - въх, това си беше бетер като руски барутарник на вървеж.Когато има турбина дизелака вече е друга бира, но и грам не може да стъпи на пръста на биндзина Дизелаците са и не на последно място по-шумни.Пък и да не забряваме, че преди известно време имаше едно проучване, според което се оказа че дизела е карцерогенен, което също не му е предимство.
Отделно като съм се зачитал из подфорум дизел какви допълнителни главоболия създават тези двигатели - имате ли парно; не мога да запаля, ако съм на наклон; зимата сипвам еди си какви добавки и т.н. и т.н.!Мне, мерси!Ще си се придържам към бензина докато един ден не навлезнат масово ел. автомобилите и си подобрят пробега + времето за пълно зареждане.Тогава на драго сърце ще мина на някоя безшумна "електричка".
Отделно като съм се зачитал из подфорум дизел какви допълнителни главоболия създават тези двигатели - имате ли парно; не мога да запаля, ако съм на наклон; зимата сипвам еди си какви добавки и т.н. и т.н.!Мне, мерси!Ще си се придържам към бензина докато един ден не навлезнат масово ел. автомобилите и си подобрят пробега + времето за пълно зареждане.Тогава на драго сърце ще мина на някоя безшумна "електричка".
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i