Ето състоянието на клубния автомобил към 12-ти март 2023-та година.
Изкърпен под на купето;
Монтиран десен праг – при него е нужна довършителна работа към средната колонка;
Монтирани легенчета под резервно колело – ляво и дясно, в багажника;
Изкърпена долна част – заден десен калник;
Монтирана вежда на заден десен калник.
Остава да се изкърпва: дъно багажник, ляв праг, лява арка на заден калник, лява вежда на заден калник, лява долна част заден калник, ляв преден рог – или за смяна или за изкърпване и други структурни елементи по купето и в коша на мотора.
Налични са: ляв праг, лява вежда, лява долна част заден калник, десен подкалник в коша на мотора. Това са нови части. Освен тях, разполагаме с нови: шумозаглушител, средно гърне, крайна тръба ауспух, стъкла за задни светлини, стъкла предни габарити, фарове, амортисьори, пружини и много други нови части по окачване и ходова част.
Както по-назад в темата е описано, готов е интериора на колата.
Двигателят в неговата цялост е завършен и беше представен на националната среща 2017-та година.
Също така разполагаме с лети джанти оригинални за модела.
Трябва да бъде изработена цялостна нова ел. инсталация.
Бластиран и боядисан възстановен резервоар.
По повод на продължаването на реставрационния процес, екипът по реставрацията има направени уговорки свързани с изкърпването на купето и неговото боядисване. Предстои възстановяване на врати, възстановяване на детайлите втора употреба, които са закупени и описани по-назад в темата (преден капак, фародържател), боядисване на джантите и всички неща описани в нарочния алгоритъм за възстановяване на автомобила.
С оглед на запитванията за състоянието на автомобила и възложената ми задача от УС на ВКБ да дам информация за състоянието на колата, екипът по реставрацията в мое лице, както и хората, които участват до момента – Чанко Чанков, Станислав Стоев, Деян Николов и други клубни членове, ще активизира дейностите описани по-горе.
За момента, след разговори с по-голямата част от дарителите, екипът не смята за удачно автомобилът да бъде преместван в друг град за изкърпване и възстановяване.
Идеята за възстановяването на този автомобил е той да събира заедно клубните членове и те с личен труд, финансови средства и контакти да допринесат за неговото завършване!
Поздрави!
Мевдо
Изкърпен под на купето;
Монтиран десен праг – при него е нужна довършителна работа към средната колонка;
Монтирани легенчета под резервно колело – ляво и дясно, в багажника;
Изкърпена долна част – заден десен калник;
Монтирана вежда на заден десен калник.
Остава да се изкърпва: дъно багажник, ляв праг, лява арка на заден калник, лява вежда на заден калник, лява долна част заден калник, ляв преден рог – или за смяна или за изкърпване и други структурни елементи по купето и в коша на мотора.
Налични са: ляв праг, лява вежда, лява долна част заден калник, десен подкалник в коша на мотора. Това са нови части. Освен тях, разполагаме с нови: шумозаглушител, средно гърне, крайна тръба ауспух, стъкла за задни светлини, стъкла предни габарити, фарове, амортисьори, пружини и много други нови части по окачване и ходова част.
Както по-назад в темата е описано, готов е интериора на колата.
Двигателят в неговата цялост е завършен и беше представен на националната среща 2017-та година.
Също така разполагаме с лети джанти оригинални за модела.
Трябва да бъде изработена цялостна нова ел. инсталация.
Бластиран и боядисан възстановен резервоар.
По повод на продължаването на реставрационния процес, екипът по реставрацията има направени уговорки свързани с изкърпването на купето и неговото боядисване. Предстои възстановяване на врати, възстановяване на детайлите втора употреба, които са закупени и описани по-назад в темата (преден капак, фародържател), боядисване на джантите и всички неща описани в нарочния алгоритъм за възстановяване на автомобила.
С оглед на запитванията за състоянието на автомобила и възложената ми задача от УС на ВКБ да дам информация за състоянието на колата, екипът по реставрацията в мое лице, както и хората, които участват до момента – Чанко Чанков, Станислав Стоев, Деян Николов и други клубни членове, ще активизира дейностите описани по-горе.
За момента, след разговори с по-голямата част от дарителите, екипът не смята за удачно автомобилът да бъде преместван в друг град за изкърпване и възстановяване.
Идеята за възстановяването на този автомобил е той да събира заедно клубните членове и те с личен труд, финансови средства и контакти да допринесат за неговото завършване!
Поздрави!
Мевдо
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp