05-09-2015, 04:06 AM
Точно преди месец се "задомих" с Volvo V 50 1,6 D 109 к.с., като веднага след регистрацията в КАТ, отидох в Мото Пфое, на диагностика. Казаха ми всичко е О.К., давай газ смело.…За този месец навъртях малко над хиляда км. като на последък, ми птавеше номера с тихите обороти, и гаснеше, без да изписва нищо, нито пък нещо да светне по таблото. Мислех, че си е тръгнал горивния филтер… Вчера тръгнах на път, и още в града ми направи впечатление, че нещо няма мощност, но реших, че като изляза от града и я поиздуя, нещата ще се оправят, но не мощността продължи да пада, докато накрая, сама изгасна, при свободна предавка..... При ново стартиране, колата палеше, и после пак сама си гаснеше, без нищо да пише, нито да светне……Довлякохме я до дома, и смених горивния филтер, но отново греда, пак същото….Викнах един приятел, той я закачи на компа, и каза, че дава грешка на клапан гориво и най вероятно е изгоряла помпата в резервоара. Свалих го, но се оказа, че там няма помпа, а и резервоара е чист, гориво проводите проходими, но колата продължава да прави същото…Някой има ли представа какво и става и къде да търся проблема???? Само днес ми е почивен ден, но МП в Плевен не им работи сервиза в почивните дни, иначе бях готов да я натоваря на нещо и да им я откарам…
Помогнете, ако сте има ли такъв проблем, за което Ви благодаря предварително!
Поздрави: Йордан Янкулов, тел: 0887207014
Помогнете, ако сте има ли такъв проблем, за което Ви благодаря предварително!
Поздрави: Йордан Янкулов, тел: 0887207014
Опел "Капка" 1,3 - бензин - минало
Рено 19 - 1,9 - дизел - минало
Фолксваген Пасат - 1,8 - газ/бензин - сега, и
Volvo V 50 - 1,6 D - сега
Рено 19 - 1,9 - дизел - минало
Фолксваген Пасат - 1,8 - газ/бензин - сега, и
Volvo V 50 - 1,6 D - сега