06-27-2015, 03:52 AM
Здравей Мirkovinkata,
Аз никъде не видях споменато, затова трябва да попитам.
Какви са резултатите от замерването на коляновия вал? Колко са износени шийките където са лагерите и каква е коничноста и елипсата?
Второто е какви са допустимите хлабини на лагерите? Как мислиш да ги измериш?
Трето най-най-важно са спецификациите на затягане на болтовете. Имаш ли ги?
Шлайфиста да не мери с някакъв измислен шублер. Мери се с микрометър и се броят стотните, шублера не е толкова прецизен, но ако няма друго...
При сглобяване трябва да се сложи едно мазило като грес, синьо или червено и е за сглобяване на двигател- http://www.woodsbrosracing.com/amsoil/eal.htm. Най-вероятно го няма в България, затова използвай доста гъсто масло при сглобяване.
Адмирации и уважение с това което си се захванал, но трябва да си много прецизен и да спазвеш спецификациите. Лагерите които си взел са ОК, не вярвам да имаш проблем.
Още нещо - сменя се абсолютно всичко - лагери, уплътнения - нещата които са подложени на износване. Хубаво е да се провери и за пукнатини по мотовилките и коляновия вал, но това рядко се прави - пипкава работа, а и клиента няма как да знае. Измери буталата, смени си семерингите и погледни как е износен буталния болт и дали има луфт.
Успех.
Аз никъде не видях споменато, затова трябва да попитам.
Какви са резултатите от замерването на коляновия вал? Колко са износени шийките където са лагерите и каква е коничноста и елипсата?
Второто е какви са допустимите хлабини на лагерите? Как мислиш да ги измериш?
Трето най-най-важно са спецификациите на затягане на болтовете. Имаш ли ги?
Шлайфиста да не мери с някакъв измислен шублер. Мери се с микрометър и се броят стотните, шублера не е толкова прецизен, но ако няма друго...
При сглобяване трябва да се сложи едно мазило като грес, синьо или червено и е за сглобяване на двигател- http://www.woodsbrosracing.com/amsoil/eal.htm. Най-вероятно го няма в България, затова използвай доста гъсто масло при сглобяване.
Адмирации и уважение с това което си се захванал, но трябва да си много прецизен и да спазвеш спецификациите. Лагерите които си взел са ОК, не вярвам да имаш проблем.
Още нещо - сменя се абсолютно всичко - лагери, уплътнения - нещата които са подложени на износване. Хубаво е да се провери и за пукнатини по мотовилките и коляновия вал, но това рядко се прави - пипкава работа, а и клиента няма как да знае. Измери буталата, смени си семерингите и погледни как е износен буталния болт и дали има луфт.
Успех.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.