10-01-2015, 12:50 PM
Здравейте!
Колата ми е Волво В40 1,9ТД. Преди месец ми ремонтираха помпата Лукас заради теч на нафта от нея. Тъкмо се успокоих и нещо пак започна да ми намирисва на нафта когато спра някъде. Днес отворих предния капак и огледах около ГНП-то. Забелязях че капе нафта от клапана, който е в задната част на помпата и служи за гасене на мотора. При по внимателно оглеждане на жиците около него забелязах, че клапана е с прерязана клема в края и е вързан за една зелена жичка, от която взима явно ток. Вързан е нескопосано и просто са усукани жичките една в друга и "изолирани" с изолирбанд. Поставям "изолирани " в кавички, защото изолирбанда се беше развил и явно оголените жички са давали на късо. Което от своя страна беше явната причина преди 3 дни да ми гори 3 пъти бушон в рамките на 10 минути. Но това е друга тема. Сега проблемът ми е с намирането на въпросния клапан. Защото навсякъде по магазините за авточасти го предлагат с 2 кабелчета, излизащи отстрани на клапана. А моят е с един кабел, захванат с малко болтче отгоре. Та, въпросът ми е какъв клапан да купувам? И дали мога да приспособя клапан с две кабелчета на мястото на този, който е в момента. В момента явно съм с неоригинален клапан.
Моля за съвет! Благодаря предварително!
Колата ми е Волво В40 1,9ТД. Преди месец ми ремонтираха помпата Лукас заради теч на нафта от нея. Тъкмо се успокоих и нещо пак започна да ми намирисва на нафта когато спра някъде. Днес отворих предния капак и огледах около ГНП-то. Забелязях че капе нафта от клапана, който е в задната част на помпата и служи за гасене на мотора. При по внимателно оглеждане на жиците около него забелязах, че клапана е с прерязана клема в края и е вързан за една зелена жичка, от която взима явно ток. Вързан е нескопосано и просто са усукани жичките една в друга и "изолирани" с изолирбанд. Поставям "изолирани " в кавички, защото изолирбанда се беше развил и явно оголените жички са давали на късо. Което от своя страна беше явната причина преди 3 дни да ми гори 3 пъти бушон в рамките на 10 минути. Но това е друга тема. Сега проблемът ми е с намирането на въпросния клапан. Защото навсякъде по магазините за авточасти го предлагат с 2 кабелчета, излизащи отстрани на клапана. А моят е с един кабел, захванат с малко болтче отгоре. Та, въпросът ми е какъв клапан да купувам? И дали мога да приспособя клапан с две кабелчета на мястото на този, който е в момента. В момента явно съм с неоригинален клапан.
Моля за съвет! Благодаря предварително!