07-05-2016, 01:27 AM
Здравейте,
От няколко месеца карам Волво В70 ХС, 1997. Колата е с 2.4 двигател, 193 к.с. Доскоро не се забелязваше проблема, но се изостри. Особено ако е на газ. При студен двигател колата набира без прекъсване и държи постоянни обороти. Когато загрее - 20-30 минути каране, започва да прекъсва дори на свободна и на 900 оборота. На газ е почти невъзможно за каране в града, само на дълго може с постоянна скорост. При подаване на гас започва тресене, яко прекъсване и така докъм 3000 оборота, след това се оправя.
На бензин го прави не толкова осезателно, но пак го има.
Свешите са нови - на има няма 2000 км, не са оригинални на Волво. С дистрибуторна капачка съм, отворих я, имаше язви по някои от контакторите към кабелите за свещите. Минах леко с фина шкурка, но подобрение няма. Кабелите не личи да са нацепени, не са сменяни. Буксите не са окислени и за добре пъхнати.
Освен да е някой вакуумен маркуч или скъсан маркуч на турбото. Чакам нови силиконови маркучи всеки момент и ще бъдат сменени.
Имате ли други идеи какво може да го прави този проблем и то само на загряла кола?
Поздрави.
От няколко месеца карам Волво В70 ХС, 1997. Колата е с 2.4 двигател, 193 к.с. Доскоро не се забелязваше проблема, но се изостри. Особено ако е на газ. При студен двигател колата набира без прекъсване и държи постоянни обороти. Когато загрее - 20-30 минути каране, започва да прекъсва дори на свободна и на 900 оборота. На газ е почти невъзможно за каране в града, само на дълго може с постоянна скорост. При подаване на гас започва тресене, яко прекъсване и така докъм 3000 оборота, след това се оправя.
На бензин го прави не толкова осезателно, но пак го има.
Свешите са нови - на има няма 2000 км, не са оригинални на Волво. С дистрибуторна капачка съм, отворих я, имаше язви по някои от контакторите към кабелите за свещите. Минах леко с фина шкурка, но подобрение няма. Кабелите не личи да са нацепени, не са сменяни. Буксите не са окислени и за добре пъхнати.
Освен да е някой вакуумен маркуч или скъсан маркуч на турбото. Чакам нови силиконови маркучи всеки момент и ще бъдат сменени.
Имате ли други идеи какво може да го прави този проблем и то само на загряла кола?
Поздрави.
Volvo S40, 1998, 1.8, 114 hp - продадено
Volvo V70 XC AWD 2.4 193 hp
Volvo V70 XC AWD 2.4 193 hp