06-23-2017, 10:28 AM
Влезнах сега тук за друго, но да кажа как приключи проблема с теча на маслото.
След контакт с още няколко сервиза и водене на всякакви безумни диалози, казах на жената да закара колата в Мото Пфое (София, Люлин) - с идеята, като е жена и видят кола в какво състояние докарва, да й обърнат внимание веднага.
Така и се получи - човекът там просто й обяснил, че с тази кола тя няма да си тръгне оттам и да дойде след 48 часа да си я вземе. Прередили си графика и я взели (преди да разбере какво точно й има на колата, същият човек й казал, че може да вземе кола най-рано след 20 дни и то ако е за нещо дребно, да си запишела час от сега и т.н.).
Хората звъннаха на другия ден да попитат колко над това, което са казали като цена имат право да направят - говорих с тях и им казах "всичко". Ставаше въпрос за ръждясали болтове и всякакви неща по пътя до разглобяването. Накрая дадоха фактура с всяка гайка и болт описана, както и старите, смениха маслото, филтъра и не помня още какво. Прибрах си колата аз, човекът ме инструктира подробно за някои детайли на поддръжката.
Като резултат - платих повече пари, отколкото бих се навил за сервиз, но получих фактура (отива си разход на фирмата), 1 година гаранция и куп други неща. Може да е невероятно - но съм много доволен от всичко. До тук съм към 9000+ км след смяната - нищо не е мръднало.
И още нещо - нямаше сервиз/майстор, който да не ми обясни колко много работа е това - с дни... Разценката на МФ е 6.5 (или 6.7 да беше) часа труд - за автоматик.
Безаварийно каране на всички!
След контакт с още няколко сервиза и водене на всякакви безумни диалози, казах на жената да закара колата в Мото Пфое (София, Люлин) - с идеята, като е жена и видят кола в какво състояние докарва, да й обърнат внимание веднага.
Така и се получи - човекът там просто й обяснил, че с тази кола тя няма да си тръгне оттам и да дойде след 48 часа да си я вземе. Прередили си графика и я взели (преди да разбере какво точно й има на колата, същият човек й казал, че може да вземе кола най-рано след 20 дни и то ако е за нещо дребно, да си запишела час от сега и т.н.).
Хората звъннаха на другия ден да попитат колко над това, което са казали като цена имат право да направят - говорих с тях и им казах "всичко". Ставаше въпрос за ръждясали болтове и всякакви неща по пътя до разглобяването. Накрая дадоха фактура с всяка гайка и болт описана, както и старите, смениха маслото, филтъра и не помня още какво. Прибрах си колата аз, човекът ме инструктира подробно за някои детайли на поддръжката.
Като резултат - платих повече пари, отколкото бих се навил за сервиз, но получих фактура (отива си разход на фирмата), 1 година гаранция и куп други неща. Може да е невероятно - но съм много доволен от всичко. До тук съм към 9000+ км след смяната - нищо не е мръднало.
И още нещо - нямаше сервиз/майстор, който да не ми обясни колко много работа е това - с дни... Разценката на МФ е 6.5 (или 6.7 да беше) часа труд - за автоматик.
Безаварийно каране на всички!