09-12-2016, 02:17 PM
Принципно,ако си с оригиналните инжектори,ще е бедна сместа при надуване над 2000 оборота и стандартен компютър.
Аз при атмосферката ( "Жабчо") реших проблема по следният начин. :
- Първо смених инжекторите с подходящи и с резерв за пълнене във средни и високи обороти.
- След това сложих една Мега 4 (около 600 кинта бюджет);
- махнах оригиналната бубина и сложих бубини на всеки цилиндър ( от БМВ Е39).
- Накрая добавих датчик на коляновият вал и нещата си дойдоха на местото(след полеви настройки на мегата).
Сега от 1200 оборота на празен ход,до ограничител на 7500 оборота си пълни равномерно.
Но пак да напомня,без бърз комп,нещата стават трудно с програмирането.А без полеви тестове с данни от сондите още по трудно.
Аз при атмосферката ( "Жабчо") реших проблема по следният начин. :
- Първо смених инжекторите с подходящи и с резерв за пълнене във средни и високи обороти.
- След това сложих една Мега 4 (около 600 кинта бюджет);
- махнах оригиналната бубина и сложих бубини на всеки цилиндър ( от БМВ Е39).
- Накрая добавих датчик на коляновият вал и нещата си дойдоха на местото(след полеви настройки на мегата).
Сега от 1200 оборота на празен ход,до ограничител на 7500 оборота си пълни равномерно.
Но пак да напомня,без бърз комп,нещата стават трудно с програмирането.А без полеви тестове с данни от сондите още по трудно.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили