The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
харч на масло

#14
Обобщено ще кажа от прочетеното. И мойте сведения и опит.

Този VW 2,4 дизел, без и с турбо и кулер са податливи на някой състояния като теч или харч на масло двигателно, както и на антифриз т главата и блока.
За маслото.
цитат ""по-плътно" - като минералното, нещо от сорта на 15W40""
Такова да се сложи - добавки - пожелание - аз съм без такива екстри.
Турбото.
След определени 100хл. км е нормално да хвърля масло към кулера, а от там в смукателните тръби. Тук е въпроса да не е много. Нормалното е маркуча да е омаслен леко на входа преди кулера. Ако и на изхода е омаслено но повечко не е много добре - това се подразбира от доливането. Пример на 1000км над 300гр.
Антифриз.
Теча се проявява на гарнитурата между 3ти и 4ти цилиндър като сълзене много леко - не се чуства съществено загубата на антифриз. Усезаемото усещане е признак за смяна на гарнитурата с хубава и с точната височина, както и проверка на главата да дефекти.

С две думи.
Смени с по гъсто масло и карай.
Лек път.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)