07-22-2017, 08:30 PM
На спирачния апарат има тапа ,която се развива с шестостен /лимбус/ -развиваш я ,след което вътре в отвора има винт ,който също е за /лимбус/ ,но не помня размера му . след това въртиш този винт ,до степен, когато диска блокира /пробваш с някаква щанга да го завъртиш при свалена джанта и завити два болта на главината ,за да можеш да завреш щангата , Това се прави при отпуснат лост на ръчната !!!...след като натегнеш и колелото блокира ,развиваш винта докато освободи диска ,но не по вече . Завиваш тапичката и се кефиш ! на колко зъба да хване -се регулира от вилката под купето ,като се опъва жилото ,което идва от лоста за ръчната в купето -прави се с две ключета 10 номер. Дисковите спирачки на 4-та серия са перфектни ,но малко люде и майсторчета знаят ,как да ги настроят