07-16-2017, 10:04 AM
Ами хайде откога чакам. Радвам се че най-накрая са по категорични. Мен лично екологията не ме интересува.
При произвидството на батерии се отделят доста вредни емисии, но те лесно могат да бъдат пречистени. Затова не мисля че са по-вредни или нещо подобно.
Много е кофти че ще се въведе таксуване на пътната инфраструктура, понеже акциза от горивата ще намалее значително. В Сингапур има такава вече, а и мисля в Стокхолм. Нарича се мобилна система на таксуване.
Държавите с ВЕЦ, като Канада, Швеция, Норвегия, ще бъдат най-облагодетелсвани. В Канада се строят два огромни проекта, като изглежда идеята е да се продава на САЩ.
Не вярвам Волво да правят простотията като Тесла - специални зарядни станции в дома. Това което мисля че ще направят е да се свързва нормално към мрежата, но с изискване за минимална мощност, предполагам до 5kW. Тесла, като си купиш тарантайката, трябва да си купиш и зарядната станция. Няма опция за нормална връзка. Нещо като Апъла и зарядните им. Изскването е че тока доставен до станцията трябва да е 50А (110V). Това дава възможност колата да се зареди до макс 8 часа. Сега защо със специална зарядна станция и защо няма избор за по-малка мощност остава загадка. Ами ако съм на гости, защо да не мога да я включа към контакта. Предполагам Волво няма да са чак такива лицемери, защото ще се опитат да стигнат до по-голям кръг хора.
На мен най-много ми харесва почти пълната липса на поддръжка - няма масла, няма филтри, няма ремъци, няма бе. Откога чакам само с едни спирачки да се занимавам.
Електрическо Волво е единственото Волво, което аз може да си купя чисто ново или поне да се замисля сериозно. Времето ще покаже, до тогава 12л/100км и давай.
Зарядните станции в Северна Америка са разделени на три категории. Категория 1 е до 20А (110V) време на заряд 10-20 часа, Категория 2 - 50А до 100А (110V) и ще зареждат уж за 8-10 часа, Категория 3 - 200А до 300А (300V) - Това са станциите за бърз заряд - 30 - 60 мин. Те по-скоро са си подстанции с такава мощност. Това е за сега като стандарт.
При произвидството на батерии се отделят доста вредни емисии, но те лесно могат да бъдат пречистени. Затова не мисля че са по-вредни или нещо подобно.
Много е кофти че ще се въведе таксуване на пътната инфраструктура, понеже акциза от горивата ще намалее значително. В Сингапур има такава вече, а и мисля в Стокхолм. Нарича се мобилна система на таксуване.
Държавите с ВЕЦ, като Канада, Швеция, Норвегия, ще бъдат най-облагодетелсвани. В Канада се строят два огромни проекта, като изглежда идеята е да се продава на САЩ.
Не вярвам Волво да правят простотията като Тесла - специални зарядни станции в дома. Това което мисля че ще направят е да се свързва нормално към мрежата, но с изискване за минимална мощност, предполагам до 5kW. Тесла, като си купиш тарантайката, трябва да си купиш и зарядната станция. Няма опция за нормална връзка. Нещо като Апъла и зарядните им. Изскването е че тока доставен до станцията трябва да е 50А (110V). Това дава възможност колата да се зареди до макс 8 часа. Сега защо със специална зарядна станция и защо няма избор за по-малка мощност остава загадка. Ами ако съм на гости, защо да не мога да я включа към контакта. Предполагам Волво няма да са чак такива лицемери, защото ще се опитат да стигнат до по-голям кръг хора.
На мен най-много ми харесва почти пълната липса на поддръжка - няма масла, няма филтри, няма ремъци, няма бе. Откога чакам само с едни спирачки да се занимавам.
Електрическо Волво е единственото Волво, което аз може да си купя чисто ново или поне да се замисля сериозно. Времето ще покаже, до тогава 12л/100км и давай.
Зарядните станции в Северна Америка са разделени на три категории. Категория 1 е до 20А (110V) време на заряд 10-20 часа, Категория 2 - 50А до 100А (110V) и ще зареждат уж за 8-10 часа, Категория 3 - 200А до 300А (300V) - Това са станциите за бърз заряд - 30 - 60 мин. Те по-скоро са си подстанции с такава мощност. Това е за сега като стандарт.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.