The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнения за ХС90 2.5Т и 2.4 D5

#10
Quote:3. При чипосване на 185 коньовата D-5-ца, нещата отиват на ремонт на кутия... TF80SC държи максимум до 450 нютон/метра въртящ момент... След чип-тунинг мотора отива на 470-500nm...


При калпаво чипосване може би, но ако картите са написани добре и има лимитери на отделните предавки (при мен лимитерите бяха на 440-450 Нм), кутията си го понася напълно безроблемно. Има си достатъчно резерви явно, на сегашното ми ХС90 двигателя е 200 к.с. и 420 Нм, а трансмисията е същата. XC60 на майка ми е 215 к.с./440 Нм серийно със същата кутия. А и съм си кореспондирал с RICA за техния RICA Stage 2 - дават гаранция, че кутията изобщо няма да пострада, точно заради лимитерите, които са на 440 при превключване, иначе при затворен съединител на хидротрансформатора си вдига 480-500 Нм. Същата информация получих и от Polestar и от HEICO.

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.rica.nl/chiptuning.php?v=37-6-2032&tabblad=1">https://www.rica.nl/chiptuning.php?v=37 ... &tabblad=1</a><!-- m -->

Иначе има и доста по-брутални чипове, пак с гаранция, но за тях нямам достатъчно отзиви: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.racechip.com/shop/volvo/xc90-c-2002-to-2014/d5-2400ccm-200hp-147kw-420nm.html">https://www.racechip.com/shop/volvo/xc9 ... 420nm.html</a><!-- m -->

Така че по-правилно е да се каже: TF80SC държи максимум до 440-450 Нм при превключване, иначе с грамотно написани лимитери може и много повече. Старото ми ХС90 вече се движи над 70 000 км с подобен чип (в момента е на над 200 000 км), кутията превключва по-мазно от нова, абсолютно никакви драми с ДПФ-а, дори не знам къде е лампичката му.

А за другите неща по двете камиончета - трудно е да се каже по картинка, само си масажираме клавиатурите, трябва да се види на място.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)