04-29-2019, 11:30 AM
Здравейте скъпи колеги.
Пиша отново тук за да изясня окончателно решаването на въпроса с хидравликата за полза на всички.
След смяна капачката на казанчето на помпата, спря да тече масло от там. Но при по-топло време при завой помпата се чуваше и воланът се усещаше малко по - тежък. Зимата всичко беше наред, предвид по-ниските температури. При затопляне на времето нещата очаквано се повториха. Смених помпата и за сега всичко е наред. Иска ми се да сменя о-пръстените на старата помпа с нови и да я кача отново за да видя как ще се държи, защото според мен, както е писал колегата по-горе е вероятно да смуче въздух - от там идва и пяната в казанчето. Защото помпата е в много добро състояние, няма течове и износване.
И така в конкретния случай, смяната на капачката спря течовете от казанчето, но пяната е от засмукване на въздух от самата помпа, поне според мен.
Успех на всички колеги
Пиша отново тук за да изясня окончателно решаването на въпроса с хидравликата за полза на всички.
След смяна капачката на казанчето на помпата, спря да тече масло от там. Но при по-топло време при завой помпата се чуваше и воланът се усещаше малко по - тежък. Зимата всичко беше наред, предвид по-ниските температури. При затопляне на времето нещата очаквано се повториха. Смених помпата и за сега всичко е наред. Иска ми се да сменя о-пръстените на старата помпа с нови и да я кача отново за да видя как ще се държи, защото според мен, както е писал колегата по-горе е вероятно да смуче въздух - от там идва и пяната в казанчето. Защото помпата е в много добро състояние, няма течове и износване.
И така в конкретния случай, смяната на капачката спря течовете от казанчето, но пяната е от засмукване на въздух от самата помпа, поне според мен.
Успех на всички колеги