10-26-2019, 04:02 PM
След една година ходене по мъките открих проблемите.
Първо много е важни как е настроена газта. Кофти газ адаптира неправилно компютъра. Сутринта като го включиш той прави кофти адаптации, включваш на газ пак се мъчи да компенсира. Става пълен гювеч. Настройте си газта правилно.
За да си настройге газта правилно Ви трябват НАЙ-ВАЖНОТО ЧИТАВА РЕЙКА И ИЗПАРИТЕЛ. Ако не сте ги барали последните две години - рециклаж и на двете. Човек може да си го направи сам. От Пловдив ако има нужда мога да ударя едно рамо. След това колата се настройва като песен.
След това какво открих. Нещо което съм пренебфегвал много време. Обаче за кола без Mass air flow sensor явно е много важно - ВАКУУМ.
Колектор, дросел и моторче на свободен ход се свалят почисват. На последните две разкарах гарнитурите и сложих от онези течните. Да сме сигурни, че не се промъква от някъде въздух. До тук добре.
След това се отървах от всичйо след дросела. Спортен филтър на дросела и един малък за свободния ход. Картерните газове вече не влизат в двигателя. Подмяна на връзката за прахосмукачката беше нацепила. Излишните отвори преди дрисела се запушват плътно. И най-глупавото нещо на този сравнително добър двигател. От къде по дяволите взима въздух за сервото. Най-тъпия connector ever. Това нещо се чупи и от там винаги ще дърпа въздух, а севровото няма да е ок. Тук е сложно. Трябва да се намери щуцер - в единия край резба в другия за маркуч. С напасване и лепило може да се ползва входния щуцер на газова рейка Валтек. Пластмасовата тръба и щуцера се вързват с 12мм гумена тръба. ОГРОМНА промяна.
Следващия проблем, които отстраних. Скапани четки на алтернатора. Не даваше напражение постояно напрежение само играеше и накрая умря. След смяната напрежението е бетон. Спорно е колко влияше, но при неработещ алтернатор двигателя се чудеше какво става.
След изброените прицедури двигателя започна да работи равномерно.
P. S. Може ли малко инфо за прахосмукачката. Кога и как работи и къде го вкарва тоя въздух. Не успях да открия.
Първо много е важни как е настроена газта. Кофти газ адаптира неправилно компютъра. Сутринта като го включиш той прави кофти адаптации, включваш на газ пак се мъчи да компенсира. Става пълен гювеч. Настройте си газта правилно.
За да си настройге газта правилно Ви трябват НАЙ-ВАЖНОТО ЧИТАВА РЕЙКА И ИЗПАРИТЕЛ. Ако не сте ги барали последните две години - рециклаж и на двете. Човек може да си го направи сам. От Пловдив ако има нужда мога да ударя едно рамо. След това колата се настройва като песен.
След това какво открих. Нещо което съм пренебфегвал много време. Обаче за кола без Mass air flow sensor явно е много важно - ВАКУУМ.
Колектор, дросел и моторче на свободен ход се свалят почисват. На последните две разкарах гарнитурите и сложих от онези течните. Да сме сигурни, че не се промъква от някъде въздух. До тук добре.
След това се отървах от всичйо след дросела. Спортен филтър на дросела и един малък за свободния ход. Картерните газове вече не влизат в двигателя. Подмяна на връзката за прахосмукачката беше нацепила. Излишните отвори преди дрисела се запушват плътно. И най-глупавото нещо на този сравнително добър двигател. От къде по дяволите взима въздух за сервото. Най-тъпия connector ever. Това нещо се чупи и от там винаги ще дърпа въздух, а севровото няма да е ок. Тук е сложно. Трябва да се намери щуцер - в единия край резба в другия за маркуч. С напасване и лепило може да се ползва входния щуцер на газова рейка Валтек. Пластмасовата тръба и щуцера се вързват с 12мм гумена тръба. ОГРОМНА промяна.
Следващия проблем, които отстраних. Скапани четки на алтернатора. Не даваше напражение постояно напрежение само играеше и накрая умря. След смяната напрежението е бетон. Спорно е колко влияше, но при неработещ алтернатор двигателя се чудеше какво става.
След изброените прицедури двигателя започна да работи равномерно.
P. S. Може ли малко инфо за прахосмукачката. Кога и как работи и къде го вкарва тоя въздух. Не успях да открия.