Аз карам лимузината почти 2 години.
Положителните неща са в пъти от някои проблемчета, които излизат по всички коли, втора употреба. До сега съм поправял алтернатор и сменял хидравличната помпа. Това са агрегати, които дори и колата да не се кара, времето ги убива. Това удоволствие ми излезна около 2 хилки.
Отделно от това се помърдосах със смяната на пистовия ремък и ролките, при което едната паразитна ролка блокира, та се наложи зорлем да ги сменя... около 800 лв. в МП.
Отделно от това си смених волана със дървен обков (орех) правих и къстъм гърнета двуцевки отзад при Диджитал тунинг и сега колата си стана чук от всякъде. Разхода на автопилот при 90 км.ч. на извънградско е 8-9/100, на магистрала със 140 е 11/100, през уикенда в Сф е 15-17, а в зверските трафици е 22-25.
Зимата със със 17 джанти а лятото със 19 (Хайко - даймънд кът).
Колата е с уникална возия, адаптирания допълнително от МП автомат е чудесно синхронизиран с мотора. Ямахата е бързооборотна и в момента, в който натиснеш педала до долу колата изстрелва, все едно е със турбо. От 0-100 е 6-6.5 сек.
Ако имаш някои др въпросчета съм насреща.
п.п. Гледам една такава газифицирана италианка вече половин година не може да се продаде в мобилето ... за 16 бинки.
Положителните неща са в пъти от някои проблемчета, които излизат по всички коли, втора употреба. До сега съм поправял алтернатор и сменял хидравличната помпа. Това са агрегати, които дори и колата да не се кара, времето ги убива. Това удоволствие ми излезна около 2 хилки.
Отделно от това се помърдосах със смяната на пистовия ремък и ролките, при което едната паразитна ролка блокира, та се наложи зорлем да ги сменя... около 800 лв. в МП.
Отделно от това си смених волана със дървен обков (орех) правих и къстъм гърнета двуцевки отзад при Диджитал тунинг и сега колата си стана чук от всякъде. Разхода на автопилот при 90 км.ч. на извънградско е 8-9/100, на магистрала със 140 е 11/100, през уикенда в Сф е 15-17, а в зверските трафици е 22-25.
Зимата със със 17 джанти а лятото със 19 (Хайко - даймънд кът).
Колата е с уникална возия, адаптирания допълнително от МП автомат е чудесно синхронизиран с мотора. Ямахата е бързооборотна и в момента, в който натиснеш педала до долу колата изстрелва, все едно е със турбо. От 0-100 е 6-6.5 сек.
Ако имаш някои др въпросчета съм насреща.
п.п. Гледам една такава газифицирана италианка вече половин година не може да се продаде в мобилето ... за 16 бинки.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now