The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Зацепване на ангренажния ремък на Волво В40 с код В:4164S2 1,6/109коня, бензин. 2004

#4
Здравейте. Относно развитието по темата, спрямо въпросният мотор 1.6/109к.с. с код: В:4164S2, бих искал да споделя, крайният резултат. Оказа се, че жлебовете на всмукателният и изпускателният разпределителен вал, трябва да са в различни равнини! Всмукателният – Горе, а изпускателният – Доло! За целта е необходима планка на, която жлебовете са разминати. Така мотора нямаше проблем с компресията и запали на четвърт J   Белегът на коляновият вал се намира, както е описал колегата по-горе, на фабричните белязки. При това положение, буталата са в средно положение, за да се въртят свободно валовете, без риск да се ударят клапаните. 
 
           
https://www.youtube.com/watch?v=_SQEouCgTj4      


Въпросният клип показва, каква е планката и равнините на валовете, при зацепването  на   25.20  мин. в клипа. Браво на амигосите, полезен за мен клип  J  Не са като другите, които говорят, но тънките моменти ги подминават  J  
Радвам се, ако занапред съм полезен на някой, изпаднал в моето положение. Поздрави!

VOLVO!
Reply



Messages In This Thread
RE: Зацепване на ангренажния ремък на Волво В40 с код В:4164S2 1,6/109коня, бензин. 2004 - by radoslav1 - 12-09-2019, 06:52 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)