12-09-2019, 06:52 PM
Здравейте. Относно развитието по темата, спрямо въпросният мотор 1.6/109к.с. с код: В:4164S2, бих искал да споделя, крайният резултат. Оказа се, че жлебовете на всмукателният и изпускателният разпределителен вал, трябва да са в различни равнини! Всмукателният – Горе, а изпускателният – Доло! За целта е необходима планка на, която жлебовете са разминати. Така мотора нямаше проблем с компресията и запали на четвърт J Белегът на коляновият вал се намира, както е описал колегата по-горе, на фабричните белязки. При това положение, буталата са в средно положение, за да се въртят свободно валовете, без риск да се ударят клапаните.
https://www.youtube.com/watch?v=_SQEouCgTj4
VOLVO!
https://www.youtube.com/watch?v=_SQEouCgTj4
Въпросният клип показва, каква е планката и равнините на валовете, при зацепването на 25.20 мин. в клипа. Браво на амигосите, полезен за мен клип J Не са като другите, които говорят, но тънките моменти ги подминават J
Радвам се, ако занапред съм полезен на някой, изпаднал в моето положение. Поздрави!VOLVO!