06-20-2006, 08:24 PM
При мен старите са ми здрави - с изклячуние че съм изкъртил болта от долната дтрана от планката - така става като се кара по поляни и гори!!
С чистата гума - с който съм - в началото ми тресеше доста.
Ама май нещата се понаместиха за някой и друг месец и сега почти не се усеща това явление.
Не са мръднали за тая 1 година - все още са си твърди и няма падане на двигателя.
Тогава при смяната им се устонови че и планката бях скъсял на скоростите на която се държи третия тампон - той е по ръзличен!
Гумения тампон е по нисък само с 2 милиметра. Можеш да сложиш само на единия тампон една голяма шайба. Шпилките са доста по дълги - желателно е преди поставяне да се резнат - че стърчат доста!
Аз съм доволен от покупката.
И съединителя ми е менте за 56лв с огледалния и пак до момента изкара 65 000км и още живот има върши работа - нищо че го подлагам на жестоки изпълнения отвреме на време!
п.п. Айде до срещата - май ще дойда.
С чистата гума - с който съм - в началото ми тресеше доста.
Ама май нещата се понаместиха за някой и друг месец и сега почти не се усеща това явление.
Не са мръднали за тая 1 година - все още са си твърди и няма падане на двигателя.
Тогава при смяната им се устонови че и планката бях скъсял на скоростите на която се държи третия тампон - той е по ръзличен!
Гумения тампон е по нисък само с 2 милиметра. Можеш да сложиш само на единия тампон една голяма шайба. Шпилките са доста по дълги - желателно е преди поставяне да се резнат - че стърчат доста!
Аз съм доволен от покупката.
И съединителя ми е менте за 56лв с огледалния и пак до момента изкара 65 000км и още живот има върши работа - нищо че го подлагам на жестоки изпълнения отвреме на време!
п.п. Айде до срещата - май ще дойда.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.