08-05-2006, 08:15 PM
доколкото познавам алармите(преди 10-ина години с това се препитавах, не мисля 4е много са се променили), проблема идва от блокировката на запалването.дали е монтирана фабри4но или от 4астник ,не е от голямо зна4ение. за да блокира запалването обикновено се прекъсва веригата към делкото,тази към стартера(стар и по4ти не използва6т се ве4е метод),към помпата на инжекциона или гнп-то за дизели - веригата се затваря през реле от алармата,обикновено вградено в по новите аларми. с те4ение на времето мястото на прекъсване се окислява .при фабри4ните аларми монтажа е на самото табло-тогава трябва да проследите кабелите от делкото. допълнително монтираните аларми прекъсват самият кабел на делкото- 4аста м/у делкото и управляващия импулсите блок.ако имате спрей за по4истване на ел.вериги(4,50 в Благоевград),пръскате хубаво ,4акате 5 мин.избърсвате,изолирате на ново с ка4етвен силиконов изолир и в следва6тите 10 год.нямате проблем.Разбира се много е възможно и да имате друг проблем с колата,но ако проблема е при промяна на времето-влага,дъжд ,99/100 е от алармата.дано да ви помогне.