09-05-2006, 05:53 PM
от 10-на дни забелязах,че ми вдига температура.когато загася,от капачката на р-ра се чува съскане .помислих ,че взема въздух и след това не може да се обезвъздуши.обезвъздуших.на другия ден пак.маслото си беше добре.днес реших да си оправя капачката.смених гуменото уплътнение икапачката заспа.покарах колата 1-2 км.и ч оставих.след два часа като се опитах да я запаля двигателя беше като блокирал(имало е вода в цилиндрите )размърдах малко от перката ,кокото водата да излезе през колекторите--запали леко,но маслото беше станало вече на боза.когато извадих гарнитурата,ясно се видя че 2-ри и 3-ти са били наводнявани.сега си мисля да сменя главата,защото тая ми го прави за втори път и явно е крива,освен това има една язва която предния път запълних с покси пол.занесох главите на маистор(братовчед ми е ) а ги гледах преди това че са 1към 1,сега ми се обади братовчеда и ми казва че имали разлика в обема на горивните камери--мойте били по-дълбоки. някой има ли идея какво като ще стане ако камерите са по- плитки?????