The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Роби (Moruna) от Мото Пфое - въпроси и отговори

#9
chefo055 Wrote:Здравейте, от няколко месеца съм собственик на Volvo S40 2.0D 2006. Невероятен автомобил за който не мога да намеря качествено обслужване!! Моля модераторите да ме извинят, ще пусна същият текст и като отделна тема с надеждата повече хора да го видят и ако могат да помогнат.
Направих си труда на изчета форума, но не намерих това което ме притеснява.
След "квалифицираната" намеса на един от сервизите на мото-пфое с цел да отстранят проблем с оборотите на автомобила, системите на безопасност на автомобила не функционират както преди. За да поесня, при излизане от завой с повечко газ преди ясно се чуваше пулсиращото тракане в предните колела и гумите дори и за секунда не привъртаха с обичайният за това свирещ звук. След намесата на сервиза вмомента системите за блокировка на гумите (незнам дали точно така се нарича) сработва само за момент с тихо потракване и гумите превъртат и респективно свирят.
Също така друго което забелязах е че след запалване на автомобила при достигане на ТОЧНО 20 км/ч независимо на коя предавка се чува рязко опъване ("издрънчаване") на жило. Звукът го усещам при педала за гаста. Предполагам, че всичко това е свързано със сработването на тракшън контрола или системата против приплъзване но определено този звук на жило (или струна) го нямаше преди и системата против приплъзване работеше много по добре. При опит да поднеса автомобила светват лампите за тракшън контрола което предполага че системата работи (или датчиците смятат че работи). Всичко това след гореспоменатото посещение в оторизираният сервиз.
Все още не съм сигурен дали и проблемът със загубата на обороти е отстранен понеже при запалване автомобилът не достига нормално до необходимите обороти а му отнемат 4-5 секунди. Обикновенно би трябвало да вдигне веднага до 1000 оборота при запалване и да ги смъкне след секунда до 900. Но във случая 90% от времето при запалване вдига до около 600 оборота и бавно за 4-5 секунди ги вдига до 900.
Бързам и да поясня, че нямам намерение да се върна в този сервиз (няма да назовавам град на този етап) понеже бях многократно излъган за много от нещата по автомобила. И без това когато им го обясних те ми твърдяха, че било нормално работело всичко.
Е дано някой помогне със съвет по двата проблема. Мерси предварително!
По принцип DSTC или работи или не,не ми се е случвало да работи но не добре.Явно има някъкъв друг проблем,но ако погледна колата ще мога да съм по конкретен.Записва ли някакви грешки?
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)